Maroeen Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Hei! Jeg reiser til Afrika (Kenya) i mars 2013 og skal jobbe på et barnehjem i 2 mnd. Lurer på hva vaksiner jeg må ta?
Maroeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Skrevet 26. august 2012 Ja, men lurer på om det er noen forhåndregler i og med at jeg skal jobbe der å være i kontakt med syke barn og mennesker?
Maroeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Skrevet 26. august 2012 Disse. Ja, men lurer på om det er noen forhåndregler i og med at jeg skal jobbe der å være i kontakt med syke barn og mennesker?
Uncle Scrooge Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Ta kontakt med de du reiser gjennom, men ville nok tatt for Gruppe II i det landet ihvertfall!
robertaas Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 (endret) Ta for all del med deg vaksineringsheftet, og en kopi lagret et annet sted. I enkelte afrikanske land får du sprøyte på flyplassen om du ikke kan dokumentere at du har vaksinene du trenger. Ikke godt å si hvor mange som har brukt den sprøyta... Endret 26. august 2012 av robertaas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå