Gå til innhold

Asus Transformer TF700T fra Tyskland. Norsk språk?


tikniver

Anbefalte innlegg

Hei,

 

vurderer å kjøpe en Asus Transformer Infinity TF700T fra Tyskland (amazon.de), for å få den i fin gråfarge ;)

 

Vil det være mulig å skifte språk til engelsk/norsk m/norsk tastaturlayout? Skal ikke ha dock, jeg tenker på systemspråket. Og om det ev. byr på noen andre problemer, som f.eks. om jeg skulle kjøpe norsk dock når den kommer i riktig farge :)

 

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner jo ikke til denne modellen spesielt, men helt generelt, så kan man jo kjøpe nye tastaturer og skifte språk så mye som man orker når man bruker Android. Det koster jo bare en tier eller noe slikt.

 

Kjøpte et Samsung 5.3 toms mini nettbrett i Bangkok som jeg tror bare selges i Asia. (Noenlunde lik Note, men uten sim kort/3G.)

 

Den hadde selvfølgelig ikke norsk språk, men det var null problem å installere SwiftKey 3 og så velge norsk tastatur.

 

Har i dag både dette mini brettet og den originale Note og er knallfornøyd med begge. Merker ingen ting til at den ene opprinnelig ble kjøpt uten støtte for norsk språk og uten norsk tastatur.

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Heisann!

Sant det @arne22 skriver, du kan bytte til SwiftKey m norsk språk.. Enhetsspråk er ingen hindring, det kommer jo som alle verdens språk ut av boksen. Mange selger/gir også ut "vanlig trykketastatur" på norsk. Det eneste jeg ville passet på, er at den ikke er låst til en operatør(et familiemedlem fikk problemer med dette i Tyskland, hvor man ikke kunne bruke SIM-kort fra Norge, men du skal vel kanskje ikke ha 3G-versjon?).

 

Håper det hjalp,

~Quaec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...