Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Haha, herregud. At jeg ikke brukte fraps der. Drepte akkurat Jericho med en øks når han hadde revolver :D

På tide at noen skøt meg. Hadde knekt bein og ikkenoe morfin

Haha, Bare hyggelig! Sittet å ventet på deg i en stund nå

Din snik!

Nå knakk jeg jaggu beinet igjen, uten morfin...

EDIT: Jeg fikk bandit skin så nå kan jeg tydeligvis gå igjen. Fortsatt bilde av et knekt bein på skjermen min tho

Endret av Gyr0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah! Hvordan fant du campen egentlig? Og hvordan tok du de to siste som kom så kjapt? Vi så dere, la oss ned bak et grantre og ble headshotta instantly :o

Han er Unhuman ^^ spotter alt som beveger seg...dverg er en syk liten jævel ^^
Skrevet

Jeg og dverg løp rundt i skogen ved min gamle base. Så hørte vi noen som skøyt rundt inne i skogen der. Så fant vi en grønn bil. Jeg fanget opp noe på thermalen litt lenger ned men fikk ikke bekreftet at det var spillere før noen satt seg i en bil. Jeg informerte dverg som dere kom rett mot.

All respekt til dverg som spotta de andre så fort.

Var det dere som kjørte den motorsykkern fra lopatino? Vi letet etter den helt ned på green mountain. så gikk vi i skogen på vei opp nord. Om dere ikke hadde skutt random rundt dere hadde den basen deres fortsatt stått :)

• Liker 1
Skrevet

Hahah! Hvordan fant du campen egentlig? Og hvordan tok du de to siste som kom så kjapt? Vi så dere, la oss ned bak et grantre og ble headshotta instantly :o

Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p
Skrevet

Fyttikatta. Har aldri hatt så høy puls så lenge noen gang tror jeg. Jeg og Natural er på skikkelig skogstur som nevnt tidligere, og så hører vi en remse skudd. Historia er fortalt og da var jo kvelden fortsatt ung ... Skjedde så mye !

• Liker 1
Skrevet

De 2 stakkarne som kom traskende tilslutt var bare ren refleks, så dere rulla rundt under treet så bare skaut som galman men LMG : )

Skrevet
Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p

Er dere grupper på 7 stykker? Shiiieeet..! :p

Skrevet

var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.
Skrevet

var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.

wow, det er jo over halve serveren :p

Skrevet

Ofte god bissniss for lonewolf's at større gjenger fighter mot hverandre :p Mye extra loot til overs etterpå.. heh

Lagt merke til at det er mye dårlig vær på servern, er den innstilt etter Bergen på yr.no mon tro ? heh

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...