Gå til innhold

vet noen hvor jeg kan laste ned counterstrike aimbot ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
" LOL , NERD " var greit nok men deretter kom " DUST " er det mulig ??? her kommer jeg og spør om en liten enkel ting så får jeg sånne svar !!!

vet du ikke trenger du ikke svare !

 

offamei

 

håper fortsatt på et " seriøst " svar

 

Jeg liker ikke dustete juksemakere. Håper du aldri får svar på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar

hadde bare tenkt å teste det på boter.... tror du jeg er DUM og bruker den online ??? man blir liksom banna for livet på serveren for det da !!!

 

og dessuten den linken en ga meg !!! den...... er gammel LOLOLOLOL you are an idiot hahahahaha LOL azz er det mulig ? noobs ........ :lol:

 

er ikke vanskelig å avslutte programmet engang .......åhåhåh så nooby gjort azz dette vil jeg aldrig glemme :wink:

Lenke til kommentar
" LOL , NERD " var greit nok men deretter kom " DUST " er det mulig ??? her kommer jeg og spør om en liten enkel ting så får jeg sånne svar !!!

vet du ikke trenger du ikke svare !

 

offamei

 

håper fortsatt på et " seriøst " svar

 

Hvordan kan du forvente seriøse svar når du ber om hjelp til å jukse i et online spill. :grumpy: Du er med på å ødelegge spillet.

Lenke til kommentar

hadde bare tenkt å teste det på boter.... tror du jeg er DUM og bruker den online ??? man blir liksom banna for livet på serveren for det da !!!

 

og dessuten den linken en ga meg !!! den...... er gammel LOLOLOLOL you are an idiot hahahahaha LOL azz er det mulig ? noobs ........ :lol:

 

er ikke vanskelig å avslutte programmet engang .......åhåhåh så nooby gjort azz dette vil jeg aldrig glemme :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...