N-4K0 Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ikke jeg. Jeg har spilt Minecraft i kveld. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist ostesmørbrød i natt.🧀🧀🥪🥪🥪🥪😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Det har ikke jeg. Jeg har gått en lang solskinnstur i dag 🌞🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist Fish and Chips i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ikke jeg. Jeg har spilt Pokémon Go i ca 3 timer i går til nå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Det har ikke jeg. Jeg har spist potetgull og drukket brus Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Det har Cassidy Tvillingene også.🟡🟡🥤🥤😋😋 Vi har Enya i platespilleren vår nå.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har ikke jeg. Jeg har det stille og lydløst nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april (endret) Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har kost oss med masse potetgull og brus i dag.🟡🟡🥤🥤😋😋 Endret 13. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har ikke jeg. Jeg har kost meg med marsipan. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har postet mange poster i trådene på Lekeplassen og OT-Baren nå i kveld. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har jeg også Jeg har hatt en lang og slitsom, men bra dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har Cassidy Tvillingene også hatt. Vi har vært på McDonalds og spist hver vår doble Quarter Pounder meny i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har ikke jeg. Jeg har pantet flasker og spilt pantelotteriet i dag (tapte). Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har ikke kjøpt flakslodd på veldig lenge.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Ikke jeg. Jeg har storhandlet i går. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har handlet noen småting i dag.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april (endret) Det skal jeg også når jeg står opp. Jeg har fjernet alt av hår neden nedentil nå. 🪒🪒 Endret 19. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har kjøpt sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Det har ikke jeg. Jeg har spist is i dag 🍦😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå