smøllj Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Noen som har tenkt seg på noe av det som foregår i Trondheim i helga? Selv mener jeg å ha kjøpt 2 billjetter til Turboneger klokken 0015 lørdagsnatta
thyes Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Har tenkt meg på Opeth i kveld, om de fortsatt har billetter.. siste liten ministeren.
smøllj Skrevet 17. august 2012 Forfatter Skrevet 17. august 2012 heh. Størst i svartebørs? Vet om flere som kunne tenkt seg på Opeth, håper du får en bra konsert! Jeg skal som sagt på turbo i morra. Hotelvors på P-Hotel Trondheim folkx.
thyes Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Takk for det Turboneger blir sikkert fett det også. Har enda ikke hørt han nye vokalisten, når jeg tenker meg om, hm.
smøllj Skrevet 17. august 2012 Forfatter Skrevet 17. august 2012 Nye vokalisten er/var president i London-branchen av Turbojugend. Leste nytt intervju nå, der sa de at de føler de har "fullendt sirkelen og er tilbake som det Turbo som ble grunnlagt på 90-tallet" Han har karisma han nye duden også, vent og se om du stiller opp Håpe på finvære da kiz
thyes Skrevet 18. august 2012 Skrevet 18. august 2012 Opeth leverte iallefall varene! Dritbra konsert, The drapery falls alene var verdt billettprisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå