Gå til innhold

Hvordan setter man opp heisekraner?


ThaHoward

Anbefalte innlegg

Ganske tåpelig spørsmål, men det er noe jeg faktisk lurer på. Hvordan er det man setter opp heisekraner? Jeg kan være ved et sted med null aktivitet, så dagen etterpå så har plutselig en heisekran blitt reist, og like fort som den dukker opp så forsvinner den.

 

Hvordan er det man egentlig bygger og fjerner disse greiene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar du spør om når høyden er større enn den største andre kranen. Hva man da gjør.

En metode er gjør er å sette på en "heis" som lager midlertidig struktur og man putter inn "fast" struktur. Løsner, og gjentar operasjonen.

 

Ellers alltid artig med youtubeeksperter :)

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Antar du spør om når høyden er større enn den største andre kranen. Hva man da gjør.

En metode er gjør er å sette på en "heis" som lager midlertidig struktur og man putter inn "fast" struktur. Løsner, og gjentar operasjonen.

 

Ellers alltid artig med youtubeeksperter :)

 

Ja takk :) Er heller ute det du sier og hvordan man faktisk setter dem opp, kan se på youtube filmer, men da skjønner jeg bare hva man gjør og ikke hvordan og hvorfor.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg forstod så mye av det siste der jeg heller.

Hva man gjør er i dette tilfelle det samme som hvordan, hvorfor sier seg ganske selv...

Filmene viser jo ganske godt både hva man gjør og hvordan man gjør det.

 

Hvordan man faktisk setter opp???

 

Så du i det hele tatt denne?

Den viser jo hva og hvordan de gjør det i detalj, fra ingenting til ferdig kran

http://www.youtube.com/watch?v=RB91Sm-kGJ8

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Ja var kanskje litt upresis. Jeg vil vite alle detaljene (ja når jeg har fått noe for meg så vil jeg gjøre det skikkelig) og ikke bare overfladisk. Hvis det hadde f.eks. vært hvordan fordøyelses systemet hadde fungert, så ville jeg ikke bare vite at maten går ned i halsen, så i magesakken og så ut i tarmene. Men alt fra pepsin, totter, amylase etc. Men får vel bare google det enda mer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...