Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Monobryn ^^

Noen som er villig til a trade stash for en nypolert Ural Civilian ?

Frister en ghilliesuit?

Endret av Mattislava
Skrevet (endret)

En Ghilliesuit mot en rullende barracks med 200 item slots + 30 weapon slots og plass til 12 personer.

Joda. Ser at det er en fair deal.

Endret av Romis
Skrevet

Monobryn ^^

Noen som er villig til a trade stash for en nypolert Ural Civilian ?

Frister en ghilliesuit?

L85, Ghillie, GPS og rangefinder trenger vi

Skrevet

Trenger sårt NVG nå >.< Springer jo rundt i blinde.

Hva gjør du på vanlig Hive, da?

Looter dupet NVG's fra folk med Ghillie Suit, Rangefinder, L85A2 med AS-50 i Cyote Ryggsekken, samt GPS og NVG?

Skrevet (endret)

Vanlig hive ? Da logger jeg ut og finner en server hvor det er lyst. Det å springe rundt når man ikke ser noe er jo lite produktivt.

Endret av joxan
Skrevet

Hvis du sender meg en melding via https://support.ourforums.net så kan jeg eller en av de andre server moderatorene hjelpe deg :)

Sendte melding, men klarte å løse det selv (måtte bare slette en gammel arma2oa.exe fra hovedfilen til Arma 2 fil og erstatte den med den nyeste med riktig filversjon, altså 1.62.95.417). Da trenger jeg bare passordet, og så ses vi i Chernarus i morgen tenker jeg! Men NÅ er det håndballfinale ;)

Skrevet

Åssen faen får man sendt pm på¨det forumet? Skulle spørre om passordet til serveren, men er jo ingen knapp som skriker "send pm to <username>".

Skrevet

håpløst å spille om natten. Ser ikke en dritt :p

Gamma og brightness på fullt funker faktisk :)

Har prøvd. Men det så helt for jævligt ut, + at jeg ikke så, så veldig mye mere.

Skrevet

Åssen faen får man sendt pm på¨det forumet? Skulle spørre om passordet til serveren, men er jo ingen knapp som skriker "send pm to <username>".

Trykker på profilen til han du skal sende til, så står det " send melding "

• Liker 1
Skrevet

håpløst å spille om natten. Ser ikke en dritt :p

Gamma og brightness på fullt funker faktisk :)

Har prøvd. Men det så helt for jævligt ut, + at jeg ikke så, så veldig mye mere.

Må skru HDR på very high også

Skrevet (endret)

Ang. nedetiden på 2 min nå nettop. Serveren mistet nettlinja i ca 2 min. Men spillserveren var oppe hele tiden. Alt er bra igjen nå. så det er bare å logge inn :)

Endret av @andretnet
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...