Gå til innhold

Test av Abit Max 3


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du er ferdig med det kan du sende det ned til meg - du er på kanten til uber slem når du forteller oss dette. Ihvertfall for en fattige studenter som meg. Jeg kan kun se frem til å kjøpe et sånt kit når det kommer på billigsalg om et år....snufs

 

trenger trøst nå.... :cry::cry::cry:

 

 

 

Men seffern må du poste resultater, sånn at jeg kan ihvertfall simulere i mitt vannhode hvordan det kunne vært å leke med oppsettet ditt :):D:)

 

 

PS: Hvordan funker den WD disken din da...gir den tilbøyligheter til fuktdannelse i underbuksa - jeg er littebittegrann graaa på den.

Lenke til kommentar
Skal teste litt ja ,men er ikke kommet igang enda for jeg er akkurat ferdig med å reinnstalere hd og legge inn progvaren på nytt.

Men jeg kan jo fortelle at den kjølevifta som er montert oppe på kortet er lydløs for dem som lurte på det i tillegg er det montert 3 grønne leds i kjølekappen.

 

HURRA!!! :D

 

Da er det ikke tvil. Kom og kjøp IC7-G!!! :smile:

 

-KJ

Lenke til kommentar
"]
Nå kan dere tippe hvilket hk jeg har i maskinen, en drops til den som tipper rett :D  :D  :D

 

hehe :D Lurer på hva jeg har, kan det være det sammme????

 

PS: Snekkern kjøpte meg minne til herligheten i dag

http://www.overklokking.no/geil_pc4200_1.htm

 

Håper de klokker som forventet.. (Det finnes vel ikke noe raskere?)

 

Njaal

 

Har på tur opp Geil Golden Dragon 4000 som skal testes, men iallefall så er de du nevner raskest inntil da.

 

jevel, jeg må skuffe deg Abit IC7-G kortet solgte jeg for en uke siden sammen med en 2,4 som kjørte 3,5 stabilt.

 

:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...