Gå til innhold

Hvilken innstillinger gir best ytelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor trosser du alle anbefalinger i kjøp av PC, bestemmer selv for å gå for en med i7-3770 CPU/GT 640 (alle ser hva pengene burde gått til her, dersom PCen skal brukes til spilling), sier at du kan spille Skyrim på Ultra med minimal lagging, og spør her hvordan du kan få vekk laggen på de høyeste innstillingene[1]?

 

[1]https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1448544&st=0&p=19516731

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trosser? Den enste grunnen tila tj jeg meldte meg på denne diskusjons siden var fordi jeg ville ha anbefalinger og tips på hvilken pc jeg kunne kjøpt meg? Det var aldri bestemt at jeg ksulle gå for det dere sa(; Men takk for svar

Endret av Stiano519
Lenke til kommentar

Trosser? Den enste grunnen tila tj jeg meldte meg på denne diskusjons siden var fordi jeg ville ha anbefalinger og tips på hvilken pc jeg kunne kjøpt meg? Det var aldri bestemt at jeg ksulle gå for det dere sa,dere er ikke helt troverdige(; Men takk for svar

Nei, og dersom begrunnelsen for at du ikke går med på noen av våre anbefalinger er at vi ikke er helt troverdige, og du velger ikke å stole på oss, så er det vel unødvendig å poste videre med spørsmål som denne.
Lenke til kommentar

GeForce Optimize

 

Her velger du grafikkort og spill, og så kommer fornuftige inntillinger for ulike oppløsninger opp. Hvis man har laptop = Ettersom det er ingen bærbarskjermkort med i listen, må man velge et stasjonærkort som har omtrent tilsvarende ytelse som det bærbarskjermkortet man har. GT 640 er heller ikke med på listen, så da må du finne et eldre kort med tilsvarende ytelse. Jeg tror du bør bruke GTS 450 som målestokk,

 

Videre kan du lese denne guiden for Nvidia-kort og Skyrim.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...