Gå til innhold

Elever lurte lærer med blodig prank, hva syns du om reaksjonen hennes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.c...n&v=WrLSOvThcPo

 

Var det riktig reaksjon eller burde hun ha opptrådt mer profesjonelt en hun gjorde?

tja, første pungt, er dette ekte eller ikke?`

På en måte ser det fake ut, men jeg kan også tenke meg at det kanskje er ekte. Jeg vet ikke.

 

Så til saken, var det en riktig reaksjon?

Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp.

Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt.

Lenke til kommentar

Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp.

Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt.

Jo, for det var en latterlig dårlig spøk. Hadde jeg vært læreren skulle jeg nok fått klemt litt ekte blod ut av ungen.

 

Hun "drar ikke bare vedkommende opp", aner ikke hvilken video du har sett på. Hun forsøker å få kontakt, ser kamera og person nummer to, ser tilbake på "Daniel" som smiler, og reagerer.

Lenke til kommentar

Det er vel bare ca de 10 første sekundene etter hun kommer inn som faktisk den faktiske reaksjonen, etter det går det opp for henne at det ikke er helt hva det virker som.

 

Resten skjer antagelig i affekt av spøken, ser ingenting unaturlig eller feil med det. Banningen skjer også i affekt, syntes det egentlig er greit også, mtp. hva som har skjedd.

 

Mtp. førstehjelp oppfører hun seg helt riktig.

Lenke til kommentar

Nei, finner man en bevistløs person er ikke første pri å bare dra vedkommende opp.

Er det noe å bli sur for? Nei, ikke egentlig, bare morro, men jeg kan jo se at folk blir sure når den blir redde, det er normalt.

Hun "drar ikke bare vedkommende opp", aner ikke hvilken video du har sett på. Hun forsøker å få kontakt, ser kamera og person nummer to, ser tilbake på "Daniel" som smiler, og reagerer.

ahh. du har rett i det ser jeg nå som jeg ser videoen på nytt, jeg var vel sånn halvfokusert når jeg så videoen første gang og så vel litt feil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...