Gå til innhold

Test: Chieftec Libra LF-01B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må et kabinett ha alt? Jeg liker å ha muligheten til å velge det ekstra utstyret jeg vil ha.

Et stil reint og enkelt Lian Li er mer min smak.

Skrevet

Tja, ikke det værste jeg har sett, men jeg foretrekker også Lianli eller Antec. Har brukt Antecs P180 kabinett, som er gammelt i dag, men fortsatt ett av de beste, etter min mening.

Asu

Skrevet

Jeg bruker da fortsatt det gode, gamle Chieftec dragon-kabinettet fortsatt. Solid kabinett som ikke går i stykker med det første :p

Har et slikt stående selv, med flere mislykka dremel-prosjekt, biltema støydemping, dårlig lakkering og blingbling fra microplex, et veldig morsomt kabinett som har tålt tidens tann ganske godt. Har ikke lyktes i å kjøpe/støydempe et kabinett til å være stillere enn mitt gamle dragon :) 20mm støydempingsmatte i topp og sidedør gjør sitt men nå veier det tross alt mer enn en crt-skjerm også da...

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte mye Chieftec før, men det som etterhvert irriterte meg med mange kabinetter, var at det var vanskelig å få skikkelig luftgjennomstrømning, og å holde overtrykk for å unngå mer støvinntak enn nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...