Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går aldri ut bare for å sole meg, det er så fantastisk kjedelig. Er det sol og jeg skal noe, som å jogge, sykle, klippe plenen, så gjør jeg det i bar overkropp for å ikke få sinnsykt stygge solskiller. Men menn/gutter som tar solarium er forkastelig.

Lenke til kommentar

Ja om man skal shave legger og slikt så må det ligge en god grunn bak ja, som bedre ytelse i sport osv. Og lange negler pga gitarspilling.

 

Det er eneste. Og det er vel akseptabelt om man skal stille i fitness konkurranse å ha spraytan å være sjokofarga. Men annet enn det er bare fysj.

 

Dessverre blir Jersey Shore stilen mer utbredt til og med her i norden, svette pappagutter og partysvensker som syns de er deilig.

 

Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her:

 

new-jersey-dudes-looking-like-absolutely-morons1.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

samtidig syns jeg folk som Lars Tangen drar den så fullt ut at jeg digger det, det er jo fordi han er klar over at han drar det langt da :p Jeg har et hat/elsk forhold til det hele. Syns det er hilarious med gutter som vet de er klissete og som gjør det på trass omtrent, men "hater" de som tror at folk elsker dem like mye som de elsker seg selv.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GIh-9m0QzTk&feature=related

Lenke til kommentar

Ja ekte mannfolk gjør sånt..

 

Vet ikke, det er bare noe som er veldig turn off med gutter som er forfengelige eller som i det hele tatt tenker på at de må bli brunere for utseendets skyld. Men skjønner om man vil bygge farge for sydentur og praktiske årsaker da.

 

For all del, gjør det men ikke si det så høyt ihvertfall.. :ermm:

Lenke til kommentar

Var en fyr jeg hadde veldig sansen for en gang, han var ganske så kjekkas, også stod jeg på badet på et vors hos en kompis og sminka meg også ramler han kjekkasen inn, også spurte han om han kunne få låne mascaren min!!

 

Også stod han foran meg og tok på seg litt! Jeg bare "HVA I HÆLVETTE??" inni meg, men jeg måtte jo liksom late som at jeg ikke syns det var noe rart da men jeg mista den sansen rimelig fort.

 

Jeg takler bare ikke en fyr som må ha sminkefjerner før han legger seg as.. seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med :) Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Nei, gutter som er godt trent og i god form uten boler er bare hot da.

 

Men om de bruker selvbruning/solarium, stramme klær (dvs kjøper klær som bevisst sitter stramt for å vise seg frem) og som klipper seg etter moten med masse voks og at det glinser av en, ja det er ikke fint i mine øyne.

 

Sånn typisk Paradise Hotel gutter.

 

haha messingfarget :p

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar

Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med :) Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form.

 

 

Er man i god form , trent og har en bra klesstil så er man vel ikke metroseksuell,men hvis man deriomt smører trynet inn med maskara så er men vel godt over den grensen.

 

Lenke til kommentar

Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med :) Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form.

 

Det går fint det der, men please ikke ha på deg en singlet eller en T-skjorte da - for da blir det liksom muskler +10, men brains - 10.

Selv om man har "ståpikk så trenger man ikke å gå og vifte med den".......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...