Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor velger spydkasterne å tråkke over streken når de har gjort et dårlig kast?

Bedre å ha et dødt kast registrert enn en dårlig lengde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har full tro på Andreas, da jeg syntes man kan se ganske tydelig at han ikke tar i skikkelig. Med tanke på fart og muskelbevegelse.

Kanskje greit å begynne nå da, mtp. at man er halvveis?

Skrevet

De der spydfinalene er ei mare, blir avbrutt av alt mulig annet hele tiden.

Nærmer seg det store høydepunktet nå ja. Forbasket at jeg snart har drukket opp alt øllet allerede :roll:

Skrevet

Har full tro på Andreas, da jeg syntes man kan se ganske tydelig at han ikke tar i skikkelig. Med tanke på fart og muskelbevegelse.

Kanskje greit å begynne nå da, mtp. at man er halvveis?

Ja det er jeg helt enig i, begynner å bli på tide å ta i nå ja.

Skrevet (endret)

Sykt jevn finale mellom Korea og Spania ja. Håpet litt på Sør.-Korea, men sånn ble det ikke. Men morsom kamp var det hvertfall, det er det ingen tvil om. Håper på en morsom finale i kveld også, men ser helst at det ikke blir SÅ spennende. :p Har stor tro på norsk gull, men kjente nervene komme etter å ha sett denne bronsefinalen.

Hva spydkast gjelder, så er Andreas fullt i stand til å ta gull her bare han har dagen. Noe vi selvsagt satser på at han har. :) Men ser ikke helt overbevisende ut foreløpig

Endret av Nevnarion
Skrevet

A T virker så tam, som han ikke tar skikkelig i kastene. Men det ser kanskje bare sånn ut.

Det kan jo være at han er småskadet(følger ikke med på spyd akkurat),men uansett så må dagsformen være på topp for å ta gull,og det er jo vanskelig i seg selv bare det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...