Gå til innhold

Smarttelefon til foreldre i 40-åra


Anbefalte innlegg

Hadde håpet på litt inspisasjon fra flere her inne! Jeg er en 18år gammel gutt som har bestemt meg for gi mor og far en ny smarttelefon i bursdaggave. Begge fyllerår i Oktober. idag har far en Xperia x10 mens mamma har en xperia x8. Begge begynner å bli veldig slitt, og spesielt pappa savner de gamle tastetelefonene pga elendig batteritid. Jeg jobber som teleansvarlig i Spaceworld, og kan mobil relativt godt. Først var planen gå for iPhone 5, som vel kommer rundt okt, men så er det dette med at de må kjøpes med abo, med mindre jeg kjøper viaApple og det gidder jeg ikke når jeg får mye bedre pris via Space.

 

Hadde håpet at dere kunne gi meg noen tips, kanskje noen 40åringer her med erfaringer? Til mor teller størrelsen, min s3 syns hun er litt for stor, mens hos pappa erdet viktigste et godt kamera og batteri. Har tenkt på motorola razzr til pappa, men er så usikker på Motorola. Vet erfaringsmessig at Huawei er helt bånn i bøtta med flere praktiske ting som tastatur, og løsninger i systemet. Og frykter motorola er noe likt. Samsung, sony og HTC har jo eget snitt utenpå android, og det føler jeg er litt viktig. Kjenner til alle telefoner som er på markedet, så og si, men klarer ikke peke ut noe..

 

Noen karer eller fruer her ute som kan komme med innspill/tips?

 

 

 

På forhånd TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...