Gå til innhold

Nå kan du prøve Hardwares nye design


Anbefalte innlegg

Jeg opplever hakking ved scrolling i Opera 12.0 x64 (Win8RC x64).

Har samme problemet på lokalavisen: fvn.no .

 

Det virker som det kan ha noe med web-plattformen å gjøre, opplever ikke det samme på den "gamle" siden. (Layout liker litt på lokalavisen sin.)

 

Det hjalp litt da jeg skrudde av hardware-akselerasjon i opera.

 

Det er noe av det samme i Firefox 13.01 (og 14.01 etter oppdatering), men bare når jeg scroller opp til logo (ingenting på fvn.no).

IE10RC virker ok på dette punkt.

 

Maskinvaren burde være ok: AMD FX8120, 16gig 1600MHz DDR3, GTX560, SSD...

 

Kan være driverne i win 8 også, vil gjerne vite om andre har problemer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google crome

scroller jeg med baren på høyre siden med musa så "hopper" siden opp til toppen når reklamen på høyre siden når toppen..Funker fint med piltastene..

Funker fint i firefox..

 

Hei! Jeg klarer ikke å reprodusere denne feilen i min Chrome. Uansettt hvor mye jeg bruker scrollbar til høyre så står siden stille når jeg er ferdig å bla. Hvilket OS har du, og har du nyeste versjon av Chrome?

Lenke til kommentar

Da var dagen kommet, ser jeg. :)

 

Gratulerer med framdriften, jeg liker stort sett det jeg ser. Mange gode ideer til bokser, slik som "Hardware anbefaler" -> utfordringen blir å bruke disse boksene best mulig, så innholdet ikke blir for statisk. Jeg liker også at dere kutter ut høyrekolonnen og har laget en enklere layout, selv om det sikkert er delte meninger om det.

 

Ellers kunne ting godt vært litt strammere og tettere; ikke alt trenger fullt så mye luft som dere gir det. Logoen trenger ikke være så stor som den er nå så lenge dere holder dere til normen om å putte den øverst til venstre.

 

Men alt i alt er dette bra. Jeg hever glasset til en ny æra med hardware.no! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...