Gå til innhold

[Løst] Tok inn Gtx 580 i pcen og det blei svart skjerm med smilefjes.


Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt satt inn min gtx580 inn i pcn. da jeg venta i ca 5-10 sekund så kom det opp svart skjerm med noen smilefjes.

 

Noen som vet hva det betyr.. satt jeg skjermkorte på feil plass .. jeg har ikkje installert driverne til skjermkorte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Jeg har akkuratt satt inn min gtx580 inn i pcn. da jeg venta i ca 5-10 sekund så kom det opp svart skjerm med noen smilefjes.

 

Noen som vet hva det betyr.. satt jeg skjermkorte på feil plass .. jeg har ikkje installert driverne til skjermkorte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takk for svar :D

 

har du montert skjermkort før? Gjorde du alt rett? Dobbeltsjekk at kortet sitter ordentlig ned i sporet.

 

Har du montert strømledningene på kortet? Går viften? Du må feilsøke å prøve å finne ut om du har gjort noen brukerfeil eller om det er ødelagt.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Tror ikkje att vifta går.. fordi jeg ikkje hører en lyd fra skjermkortet ?

 

åpne opp kabinettet og kjenn etter med fingeren. Ta fingeren på viften og hvis viften slår borti fingeren så vet du at den går rundt.

 

Kjenn også på kjøleribben, den skal ikke være varm hvis du ikke driver med spilling.

Lenke til kommentar

Jeg har akkuratt satt inn min gtx580 inn i pcn. da jeg venta i ca 5-10 sekund så kom det opp svart skjerm med noen smilefjes.

 

Noen som vet hva det betyr.. satt jeg skjermkorte på feil plass .. jeg har ikkje installert driverne til skjermkorte.

 

Det betyr bare at skjermkortet er happy, happy happy happy

 

Nei, altså, dette er jo teknisk umulig. Bare tull sier nå jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Okei nå funker skjermkorte :D menn når jeg spiller crysis 2 i 5 minutt så kommer jo skjermkorte opp i 60 grader .. er det normalt eller ?

 

ja, det høres normal ut. Mitt skjermkort har en grense på rundt 100 grader før det blir ødelagt.

 

Tror det 580 kortet tåler opp mot 100 grader.

 

Hva var det som var feil i sta?

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...