Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begovic

O'Brien - Shawcross - Bassong

Sterling - Michu - Yaya Youre - Cazorla

Aguero - Tevez - Torres ©

Måtte sette Cameron på benken. Kan ikke være altfor avhengig av en clean sheet på Stoke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^Hadde ikke kommet med jeg heller hadde det ikke vært for Cazorla :p Fyren jeg spiller mot satser kraftig på forsvaret, og om Tottenham og City også holder nullen så sliter jeg kraftig.

Skrevet

Fått en egypter i cupen. Han er på 2,252,650 plass og får fortsatt være med.. :s

Usikker hvordan det skal gå, satser på at Chelski kræsjer, for da gjør nok han det og.

Skrevet

Ligger noen få poeng foran motstanderen, men han har igjen haugevis av United og Chelsea-spillere. Jeg har kun igjen Michu og Torres. Jaja, blir ikke avansement i år heller.

Skrevet

Ligger 5 poeng bak min, og jeg har -4 poeng som jeg kommer til å få (jeg visste jo ikke om cuppen! :( ) - Så jeg ryker ut om ikke Hazard finner på å dominere i dag. Han og Michu vs Rooney. Må ta igjen 9 poeng.

Skrevet

Og van Persie. I dag synes jeg den fantastiske midtbanen vår kan forsyne seg av målpoengene.

Du ligger forresten bare 5p bak, transferene er allerede medregnet.

Skrevet

Ah, det var bra. Viss ikke hadde jeg vært ille ute å kjøre. Han får inn Shawcross (6p) og Gutierrez (1p) i tillegg.

Jepp, i dag syns jeg Valencia, Young og Carrick kan lage mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...