Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unødvendig mye

-koding i innlegget ditt forresten. Holder å gjøre det én gang.

Av alle hersketeknikker må det her være det drøyeste jeg har hørt. Hahaha! :tease: Dude, jeg har balletak på deg i fantasy, cry me a river.

Skrevet

Unødvendig mye

-koding i innlegget ditt forresten. Holder å gjøre det én gang.

Av alle hersketeknikker må det her være det drøyeste jeg har hørt. Hahaha! :tease: Dude, jeg har balletak på deg i fantasy, cry me a river.

Var ikke noen hersketekninkk, det var bare irriterende å scrolle så langt ned da jeg siterte deg fra mobilen. :p Oh, it's on now! Vet hvem jeg skal knuse nå!

• 1 måned senere...
Skrevet

Bumper denne.

Schwarzer

Rafael - Hangeland - A Cole

Sterling - Michu - Yaya Toure - Hazard

Fletcher - Torres © - Tevez

Skal kun kjøre på med tre forsvarere resten av sesongen. De fleste lagene lekker som en sil bakover jo.

Skrevet

Laget denne runden er litt kaputt pga. en del skader:

Howard

Clyne - Jenkinson - Rafael

Hazard - Ben Arfa - Michu - Yaya Toure

Holt - Suarez© - Fletcher

Skrevet

Har bare gått dårligere og dårligere i det siste. Gjorde akkurat 4 transfers. Blant annet ut med Bale som jeg akkurat kjøpte inn og gjorde til kaptein denne runden. Knee-jerk for 5 gang iår.

• 4 uker senere...
Skrevet

Begovic

Shawcross - Cameron - Rafael

Sterling - Michu - Yaya Toure - Hazard ©

Fletcher - Torres - Tevez

Herregud som jeg faller i privatligaen. Har hatt Torres fra start, hva synes folket? Har jeg jinxet stakkaren nok nå? Vurderer å få inn Suarez etter denne runden.

Skrevet

Gah, nå er blir spillet oppdatert og jeg husker ikke helt hva jeg har denne runden, men tror det er:

Begovic

Clyne - Rafael - McAuley

Morrison - Hazard© - Michu - Cazorla - Lallana

Fletcher - Suarez

Skrevet

Bare behold han latias. Ha tro på stakkaren.

Will do. Har litt penger i banken, så slenger kanskje inn Suarez likevel. Vi vil jo ikke at feil mann skal ende opp som toppscorer. ;)

Skrevet

Hva er koden for å bli med i ligaen? Den i førsteposten får jeg ikke til å virke.

Velg private league, skriv inn koden 7168-2997 med bindestrek.

Dårlig runde for min del. Har gitt opp å vinne ligaen. Virker som at jeg er nødt til å satse på cupen nå. Føler meg som Liverpool. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...