Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ja, dumt spørsmål, men som tittelen sier, hva betyr snuppa? Jeg ser ofte at jenter sier til jentevennene sine snuppa eller snuppis, så vil vel tro det er ganske normalt. Men hva betyr det hvis hun sier det til en gutt? Altså, jeg har egentlig ikke hatt særlig jentevenner, og i det siste har jeg begynt å få kontakt, og noen kaller meg snuppa eller snuppis, og jeg tilbake, men vet egentlig ikke helt hva de mener med det. De sier det liksom både på chat, melding eller på veggen min på Facebook og Twitter, med sånne "kyss".

 

Er dette bare en normal greie eller no sånt? Føler meg rimelig dum nå hehe. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

 

Er forresten på ungdomsskole alder. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

 

Er forresten på ungdomsskole alder. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

 

Er forresten på ungdomsskole alder. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en gutt, og de åpner liksom en samtale med " Hei snuppa mi ;* "

Er forresten i ungdomsskole alder. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

Haha, tror at du har blitt friendzona HARD.

 

Er egentlig ikke interessert i dem på den måten heller, så det gjør ikke noe det :-) Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

Lenke til kommentar

Er du interessert i andre _jenter_ på den måten? I så fall bør du ta grep imho. Jeg ville f.eks. brukt humor og vridd deres rolle også helt rundt, ved å svare noe a la "Hello Sailor, hvis du skal fortsette å legge ann på meg må du snart ta meg med deg hjem, før interessen forsvinner elns."

 

Å la det forbigå i stillhet kan jeg ikke se ender på noen måte positivt. Med mindre du i all hemmelighet liker å være en snuppe?

Lenke til kommentar

Tror de du er homofil? (Er du det..?)

 

Nei, tvert imot...

 

Er du interessert i andre _jenter_ på den måten? I så fall bør du ta grep imho. Jeg ville f.eks. brukt humor og vridd deres rolle også helt rundt, ved å svare noe a la "Hello Sailor, hvis du skal fortsette å legge ann på meg må du snart ta meg med deg hjem, før interessen forsvinner elns."

 

Å la det forbigå i stillhet kan jeg ikke se ender på noen måte positivt. Med mindre du i all hemmelighet liker å være en snuppe?

 

Ja, jeg er jo interessert i andre jenter. Også i disse, men ikke sånn direkte. Og nei, det kommer nok ikke til å gjøre noe annet enn at vi slutter å snakke hvis vi/jeg bare forsetter sånn, men nå er ikke dette akkurat mitt sterkeste punkt.. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

Lenke til kommentar

Snuppa eller snuppe er ei lita søt jente, så nei du burde ikke kalle gutter det.

 

Jeg er en gutt, og de åpner liksom en samtale med " Hei snuppa mi ;* "

Er forresten i ungdomsskole alder. Anonym poster: 063638fe53d46f4afe43c5cc4701417d

 

Når det sies sånn, betyr det det samme som "hei, bitchen min".

Lenke til kommentar

snuppe

 

I snuppe f1 el. m1 liten jente el. kvinne (ofte brukt som kjæleord) snuppa mi / ei søt lita s-

 

Har aldri høyrt nokon bruke det om det andre kjønn. Det må i så fall vere som ein spøk. Som når ein person kallar ein god kamerat "Hei søten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...