Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt en syykt digg jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan skal jeg gå frem, for å få henne? Har kjent henne i 1 dag. Men hu virka koselig og jævlig digg :D

Vi begge er 20 år.

Endret av Bosch
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om du får komme på besøk til hun å se film eller at hun kommer til deg :)

Slik var min første date med dama mi. Den dag i dag har vi vært i lag i 4 år, og har vært forlovet i to av de :)

• Liker 2
Skrevet

Pics or it didn't happen.

Just kidding. Or am I? Nei, kjør på... Vil du bli kjæreste med henne så får du bare kjøre på!!!!!!

Skrevet

likte ikke helt topicen, "syk digg" for meg så ser det ut som du enten troller eller bare er ute etter "syk digge damer" XD

Er nok ingen andre som blir interessert i sykt digge damer nei.

Skrevet

Begrepet "sykt digg" bør snart være på sin vei rett ut.

Å gå rundt å "digge" var noe man gjorde på 90-tallet og det var et like tåpelig uttrykk da som nå.

Anbefaler alle som vil bli ha en nubbesjans til å bli oppfattet nogenlunde seriøst om å la slike begreper ligge der de hører hjemme: i en Pelle & Proffen-film.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler alle som vil bli ha en nubbesjans til å bli oppfattet nogenlunde seriøst om å la slike begreper ligge der de hører hjemme: i en Pelle & Proffen-film.

^^this

Skrevet (endret)

Begrepet "sykt digg" bør snart være på sin vei rett ut.

Å gå rundt å "digge" var noe man gjorde på 90-tallet og det var et like tåpelig uttrykk da som nå.

Tja, sykt digg er vel ikke så farlig, selv om jeg ikke bruker det uttrykket selv.

Men jeg hører av og til fortsatt folk som bruker "schpaa kæber" også.

Og _det_ er virkelig noe som burde bli på 90-tallet og aldri komme tilbake det. ;)

Endret av Green Leaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...