Gå til innhold

Finn riktig vin til grillmaten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ny app fra Vinmonopolet fikser biffen

Den fikser vel ikke biffen, den må du fremdeles fikse selv. Bare så det er sagt, i tilfelle noen misforstår....

 

Ellers begynner jeg å bli lei av "apper" som ikke er noe annet en dårlig unskyldning for å slippe å fikse opp en utdatert webside.

Lenke til kommentar

Noen med lite iProdukt minne? :p

 

Blir aldri nok minne uansett platform... Men jeg er litt motstander av app'er for app'ens skyld. Om info finnes på web er det ikke noen vits å ha en egen app, med mindre det er noen spesielle fordeler med å kunne skreddersy formatet. I dette tilfelle er det vel egentlig ikke det.

Lenke til kommentar

Blir aldri nok minne uansett platform... Men jeg er litt motstander av app'er for app'ens skyld. Om info finnes på web er det ikke noen vits å ha en egen app, med mindre det er noen spesielle fordeler med å kunne skreddersy formatet. I dette tilfelle er det vel egentlig ikke det.

Jeg er i utangspunktet enig, men likevel er det slik at de fleste apper tilbyr noe en nettside ikke gjør, eventuelt tilbyr det samme men uten krav om nett. I så tilfelle kan det jo være greit. Personlig skulle jeg nok også ha sett bedriften jeg selv jobber for hadde tilpasset nettsider til mobilbruk før de lanserte sin egen app, men folk vil ha apper. Og da er det egentlig ikke så farlig hva vi it-folka synes.

 

Hva gjelder minne har jeg ikke helt forstått hva folk bruker det til. Jeg har en Galaxy Nexus med 16GB. Tror jeg fortsatt har 10GB ledig. Men det skyldes vel at jeg bruker Spotify til musikk (har vel noen hundre låter lastet ned til mobil) og ikke bruker mobil til film og serier. Når jeg hadde HTC Desire hadde jeg problemer med internminnne, men det blir vel noe annet da jeg håper det ikke lenger er et problem på noen nyere mobiler.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke alltid hvor plassen blir av, men nå som jeg sjekker ser jeg en atlas app som stjeler 1,7GB. Jeg ser at Fifa 12 tar 1,4GB og har 4-5 andre større apper rundt 0,5. Ellers baller det fort på seg med videosnutter, og liker å ha litt serier å se på til/fra jobb

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke alltid hvor plassen blir av, men nå som jeg sjekker ser jeg en atlas app som stjeler 1,7GB. Jeg ser at Fifa 12 tar 1,4GB og har 4-5 andre større apper rundt 0,5. Ellers baller det fort på seg med videosnutter, og liker å ha litt serier å se på til/fra jobb

Da går det jo med litt ja. Største hos meg tar cirka 1.5GB (spotify) før neste er på rundt 100MB. jeg vil tro jeg bruker en del plass på podcaster, men ellers er det ikke mye. Under 1GB på foto og video nå, men det skyldes nok at jeg nylig flashet mobilen for å få inn Android 4.1 litt tidligere. Har bilder og video synket via Dropbpox.

 

Jeg er for glad i filmer og serier til å se de på mobil. Pluss at jeg ikke lenger bruker nevneverdig tid til jobb... Den gang jeg gjorde det brukte jeg laptop en del, men selv det kan ødelegge en god film/serie. :)

 

Tilbake til topic: Jeg skulle gjerne sett at det var mulig å installere appen på mobil også. Ser jo ut som om den kan ha en nytteverdi. På den annen side har jeg sjelden så dårlig tid at jeg ikke kan lese disse tingene på en pc.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...