Gå til innhold

Grei spill laptop for 7 - 8 tusen (kun til wow)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er jo den 2k over budsjettet severman. Til gaming vil den ikke yte så mye bedre enn den pc'en jeg linka til uansett. Et gt 650m kort med gddr5 minne yter omtrent likt som gtx 560m. Det vill nok okså være lett og overklokke et gt 650m kort så det kommer på samme nivå som gtc 560m :)

 

 

Den har ikke SSD (ingen i 2012 kjøper vel en ny bærbar uten SSD. HDD er stoooor flaskehals)

Vil han drasse rundt på 17,3"?

2gb mindre ram

Trådløse kortet støtter ikke 5ghz

Mangler disk2

Mangler 95% color gamut på skjermen

Lenke til kommentar

Så er jo den 2k over budsjettet severman. Til gaming vil den ikke yte så mye bedre enn den pc'en jeg linka til uansett. Et gt 650m kort med gddr5 minne yter omtrent likt som gtx 560m. Det vill nok okså være lett og overklokke et gt 650m kort så det kommer på samme nivå som gtc 560m :)

 

 

Den har ikke SSD (ingen i 2012 kjøper vel en ny bærbar uten SSD. HDD er stoooor flaskehals)

Vil han drasse rundt på 17,3"?

2gb mindre ram

Trådløse kortet støtter ikke 5ghz

Mangler disk2

Mangler 95% color gamut på skjermen

En ssd vil ikke hjelpe noe på ytelsen i spill, annet el loading tiden. Det er heller ikke noe problem å kjøpe en ssd selv og sette den inn.

Han hadde selv sett på en 18" så jeg regner med at en 17" ikke er noe problem.

Det er ikke noe problem å sette inn 2 gb mer ram, hvis han har behov for det.

Det er ikke nødventig med 95% color gamut med mindre han driver med ganske seriøs bildebehandling. Og med et budsjett på 7-8 tusen kan man ikke regne med å få i både pose og sekk.

Pluss at den pc'en du linker til har forrige genrasjon cpu og gpu.

 

Edit: rettskriving

Endret av Oskbre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...