Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vilken er den beste nettleseren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, både Chrome og Firefox er to gode nettlesere. Du nevner at Firefox har blitt treg, har du mange add ons aktivert da? Jo flere du har, jo tregere blir nettleseren, det gjelder alle nettlesere ute på markedet.

 

Personlig bruker jeg Chrome og har ikke vært på tanken ennå å bytte til en annen, men hva som er best er litt fra person til person.

 

Men det er jo selvsagt bare å laste ned å se om du liker det selv da :D

 

Last ned chrome her

 

Du har jo selvsagt mange andre nettlesere der ute, som sagt er det jo bare å laste ned også teste de ut, er jo bare å slette de senere om du ikke liker de.

 

Andre gode nettlesere.

 

Opera

Safari

Lenke til kommentar

Å spørre hvilken nettleser som er best, er som å spørre hvilken bil som er best.

Noen liker Opel, noen liker Ford, noen liker Citroen.

Alle er "best" ifølge fansen.

 

Når det gjelder faktisk hurtighet tror jeg Chrome regnes som raskest.

 

 

Det er vel ikke mange som bruker Safari i Windows. Det er vel mest webutviklere som skal teste om siden de har laget vil vises riktig på Mac, uten å måtte kjøpe en Mac.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Bruker selv chrome nå idag.

 

Jeg var storfornøyd med firefox sammenlignet med IE, helt frem til de slapp ut firefox 4.x versjonen, og de neste par oppdateringene etter den. Da begynte firefox å bli tregt og å krasje innimellom. Byttet da til chrome, og har ikke vurdert å bytte tilbake etter det for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Har selv prøvd Firefox, IE, Opera og Chrome. Jeg pleier å teste nye versjoner av alle sammen når de kommer ut, men ender som regel alltid opp med å bruke Chrome igjen. Firefox har kanskje litt større utvalg av utvidelser, men Chrome har kommet langt den også. Opera er også en god nettleser med innebygd torrent klient og mail klient. I tillegg er den utviklet av et "norskt" firma. Det skader absolutt ikke å bytte litt frem og tilbake for å finne en som du er fornøyd med. Alle nettlesere har sine positive sider, og sine negative.

Lenke til kommentar

Bruker flere, det er ingen som passer til alt.

Opera starter opp akkurat slik den var da den ble avsluttet, med alle faner åpne og dessuten posisjonert på samme sted i en lang side. Dette liker jeg svært godt. Har ikke sett noen andre som kan dette.

Ulempen med Opera er alt den ikke kan brukes til. Mange nettsteder nekter å fungere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...