Gå til innhold

Galaxy s2 låst i lademodus, og batteri-ikon blinker


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Min galaxy s2 er låst i lademodus. Den tror altså at den lader selv om laderen ikke er tilkoblet. Dette gjelder både når telefonen er på og avslått. I tillegg til dette blinker batteri-ikonet konstant.

 

Jeg har prøvd forskjellige ladere. Det er ingen feil med batteriet på telefonen da det er testet i en annen telefon, og telefonen ellers fungerer som normalt.

 

Noen som vet om dette kan løses uten å sende inn telefonen, og om det evnt. går på garanti om den må sendes inn?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Posten som ble postet øverst, det problemet har jeg hatt i 1 uke nå på mobilen tlf... batteri ikonet blinker hele tiden selv om den er avslått og på, tilogmed batteri prosenten synker ganske fort enn vanlig..... Leste forumet deres igår, leste om tannpirkern tipset....prøvde det selv, men det funket ikke :(( jeg som trodde batteriet var dårlig, at jeg kjøpte en ny til 300 kr..og likevel ingen til nytte...

 

Mobilen er Samsung galaxy S2

 

Er det noen som vet hva som kan gjøres, elller må den leveres til service???

Endret av Katjababe
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde akkurat samme problem på en Galaxy note telefon. Sannsynlig årsak til denne feilen er at noen av pinnene har blitt bøyd. Det går ann å prøve med f.eks. en tannpirker for å få bøyd de på plass igjen, men det beste er å bytte ut delen som er bøyd/ødelagt.

 

Nå vet ikke jeg hva moderator mener om linker til andre sider, men jeg tar sjansen: replacebase.co.uk - de selger reservedeler til mange forskjellige telefoner. Jeg kjøpte "dock-assembly" for rett i underkant av 12 pund og byttet selv.

 

Det er vel unødvendig å si at garanti ryker når du åpner telefonen, men dersom du vet hva du gjør, så er det ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...