Gå til innhold

Nevn ÈN bra trance-låt!!


Anbefalte innlegg

støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger..

det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er kjøss meg ikkje bra musikk

 

de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det..

folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! :grumpy:

 

putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!!

 

Kreves talent for å si noe så dumt - spurte trådstarter etter meninger om trance? Ikke noen andre heller så hold meningene dine for deg selv...

 

...uansett så er Paul van Dyk - For An Angel min "all-time-favourite". Ellers hører jeg blandt andre disse for tiden:

 

Apoptygma Bezerk - Kathy's Song

System F feat. Armin Van Buuren - Exhale

Three Drives - Air Traffic

Man With No Name - Floor-Essence (Dayglo Mix)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger..

det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er kjøss meg ikkje bra musikk

 

de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det..

folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! :grumpy:

 

putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!!

 

Kreves talent for å si noe så dumt - spurte trådstarter etter meninger om trance? Ikke noen andre heller så hold meningene dine for deg selv...

 

...uansett så er Paul van Dyk - For An Angel min "all-time-favourite". Ellers hører jeg blandt andre disse for tiden:

 

Apoptygma Bezerk - Kathy's Song

System F feat. Armin Van Buuren - Exhale

Three Drives - Air Traffic

Man With No Name - Floor-Essence (Dayglo Mix)

 

har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..

Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink:

Lenke til kommentar
Mindwalkers med "The Future"

eneste som er synd me sjangeren er null sjel og personlighet ved låtene .. :shrug: blir lett lei av mye slik musikk

 

Det er DIN personlinge mening. Eg ser masse sjel og personlighet ved alle trance sanger

 

 

Ikke alle nei.. finnes desverre mye rævva wannabe trance.. Men det som er bra, er bra!

 

ja selvfølgelig, som alle andre sjangrer (rock, metal, pop, osv) så er det masse dritt også. Men de som er bra har sjel så det holder. Har hørt msase dårlig trance, men det er da også utrolig mye bra.

Lenke til kommentar
Angy Dee - Something Wonderful er utrolig bra, litt hard men rå! :) og f.eks Fast - Transmission koselåt.. og de trance mixene av Delerium låter er ganske greie, selv om orginalene er best :)

 

Fast - Transmission er KONGEBRA!!!! ah...det er vanskelig å halde seg til topic i denne tråden....må legge til Nostrum (gruppe) mye bra.

Lenke til kommentar

BK - Revolution

Revelation - Just Be Dub

Sweep - Running Up That Hill

Tidy Boys vs Tidy Girls - Blow Your Load

Dirt Devils - The Drill

Ayumi Hamasaki - Fly High (Voodoo & Serano Mix)

Voodoo & Serano - Overload

Special D - Come With Me

DJ Quiksilver - New Life

Lisa Lashes - Unbelievable

Lisa Lashes vs Ann Savage - Tidy Girls Annual

Mark Oh - Stuck On You

Kenny Takito - Moskito (Japanese Sunrise Mix)

 

-- lite av dette som egentlig er trance... men det går under det allmennheten kaller trance... Mest hardtrance, hardstyle, eurodance o.l., men skitt la gå :)

 

Evt kan jeg sende hele spillelista mi på 13000 sanger med bare "trance" :)

Lenke til kommentar

har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..

Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink:

 

Det der er hoen meg noe av det sløveste jeg har lest her på forumet!

 

Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke er noe begeistret for Trance jeg heller, men jeg går ikke rundt og prøver å lage kvalme for det. Folk må ha lov til å like og diskutere den musikken de føler for, og det er ingen som tvinger hverken deg eller meg til å høre på den, eller lese om det...

 

Edit: Skrivefeil

Lenke til kommentar
har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..

Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink:

 

Du som snart har 2-års jubileum her på forumet bør vite at innlegg som skrives for å "kritisere og hetse" som du selv kaller det, ikke fører noe særlig godt med seg.

Lenke til kommentar
har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..

Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink:

 

Et så dumt innlegg til, så varsler jeg moderator!

 

Dette strider til de grader med retningslinjene!

Lenke til kommentar

de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det..

 

"de fleste jeg kjenner som hater trance, er drittunger som hater trance fordi det er tøfft å hate noe som "alle" liker, fordi det gjør dem anderledes, og det er så tøfft å være anderledes"

Lenke til kommentar

Dj Johan gielen - Live @ Trance Energy 2002 (02-16-02); 2 timer kvalitet

cor fijneman - venus (tiesto remix)

Oceanlab - Beautiful Together (signum remix)

paul oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)

ralphie b - Massive (Paul van Dyk Mix)

sensation - the anthem 2003

signum - second wave

Lenke til kommentar

Herregud dette har jo utvikla seg til en ren krangle-post :roll:

Det var slettes ikke meningen :(

Tusen takk til alle de som har gitt meg navn på noen bra trance-låter..Holder på å laste ned nå :D

 

Jeg skjønner ikke folk vil oppnå med å slenge dritt om trance og de som liker trance...Det er bare så unødveldig at det er kvalmt!!

 

Og "brukernamn" driver jo å slenger dritt om andre folk her på forumet, bare fordi de liker trance!!!Det er en oppførsel som burde medføre utestengelse med en gang!!Fy f*** så barnslig :-? Sorry at jeg spør, men hvor gammel er du??

 

Få'n ut herfra :woot:

 

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...