Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013


Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Samordna opptak si FB side.

Svaret på søknaden din legges ut i løpet av kvelden. Logg deg inn på www.samordnaopptak.no for å se svaret. Lykke til!

 

Jeg sjekket for øvrig inatt og ringte opptakskontoret PHS, så det blir Kongsvinger på meg!!!

Endret av thravn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som har kommet inn i Oslo, hvor mange konkurranse poeng har dere? Er litt redd jeg ligger i grenseland. Men jeg skal ikke søke før om et par år, så jeg har tid til å forbedre det noen hakk i det minste.

 

Jeg hadde 57,6 poeng takket være 8 alderspoeng (er 25 år) og 2 studiepoeng for utdannelse.

Lenke til kommentar

tror jeg uansett venter med å spre nyheten om tilbud mer enn jeg allerede har gjort, til vi får endelig svar ikveld.. hehe.

Har du allerede fått svar om skoleplass hos SO så kan du nok slippe jubelen løs. Svarene er ikke feil - bare gitt ut på feil tidspunkt.

 

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet enda i en del timer da. Skal bli gøy å se om jeg blir funnet egnet og slike ting.

Endret av Mantoius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig at SO ser ut til å gjøre dette år etter år. Meget uprofesjonelt spør du meg og ikke forventet når de har så langt erfaring og vi har kommet så langt i teknologien. "Ga ut svar ved en glipp" :hrm:

 

Jeg tror de gjør dette for å sjekke at ting fungerer. Tror ikke det er en person som jobber halv 2 på natta som tilfeldigvis trykker på feil knapp.

Lenke til kommentar

Dere som har kommet inn i Oslo, hvor mange konkurransepoeng har dere? Er litt redd jeg ligger i grenseland. Men jeg skal ikke søke før om et par år, så jeg har tid til å forbedre det noen hakk i det minste.

 

Tror grensen på Oslo i år var rundt 47,6 ved primæropptaket

Lenke til kommentar

Det var ikke lurt :ph34r:

De spurte jo om jeg hadde logga inn tidligere i dag og jeg sa jo ja. Så måtte hun ha resultat før jeg kunne få vite statusen min. Så da vet dere at det ikke hjelper å ringe om dere faktisk ikke vet at dere har fått studieplass :)

 

Hehe huff da... Men men. Får bare vente til ikveld! Jeg slipper ingen jubel løs før det endelige har kommet! Lykke til:))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe huff da... Men men. Får bare vente til ikveld! Jeg slipper ingen jubel løs før det endelige har kommet! Lykke til:))

 

Joda, kom igjen :) de sier at det svaret som stod gjelder.. Jeg har allerede tatt to whiskyglass til frokost, vorset starter om 6 timer. I dag blir det feiring.

Lenke til kommentar

Det ble jo et sekund stillhet når jeg måtte ta en U-sving i samtalen.

"Har du logget inn å sett resultatet tidligere i dag?"

"Ja"

"Og da ble resultatet?"

"Eller ja altså, nei jeg har jo ikke fått resultat sånn sett..."

 

:ph34r:

 

Haha, småflaut!

 

Vil vite det!

 

 

 

Joda, kom igjen :) de sier at det svaret som stod gjelder.. Jeg har allerede tatt to whiskyglass til frokost, vorset starter om 6 timer. I dag blir det feiring.

 

Haha. Word! Blir en helaften

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...