Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013


Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere logger inn på SO nå, står det fortsatt tilbud om plass? Hos meg står det "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Håper jeg ikke har tatt seieren på forskudd :/

 

Står det samme hos alle andre :) vi får ikke mulighet til å svare enda.

Lenke til kommentar

Hvis dere logger inn på SO nå, står det fortsatt tilbud om plass? Hos meg står det "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Håper jeg ikke har tatt seieren på forskudd :/

 

her og!! huff! stod jo tilbud hos meg og nå er det borte! har sagt til nesten alle jeg kjenner allerede at jeg har kommet inn, sykt kleint om det er en feil, haha.

Lenke til kommentar

her og!! huff! stod jo tilbud hos meg og nå er det borte! har sagt til nesten alle jeg kjenner allerede at jeg har kommet inn, sykt kleint om det er en feil, haha.

Ringte PHS nå, og de bekreftet plassen min selv om det er forsvunnet fra SO! :) så slapp av folkens! :) vi får mail ila dagen!

Endret av Jmarth
Lenke til kommentar

håper det!! tør virkelig ikke si til flere at jeg kom inn selv om det stod tilbud! ringte phs oslo nå, og hun damen bare "ja sannsynligvis er det riktig".. ehhh.. jaja

 

Går nok bra :) hun damen sjekket meg opp mot fødsels og personnummer, og bekreftet plassen.

Lenke til kommentar

Jeg tok også en telefon til PHS direkte, og fekk beskjed om at det vi har sett, det gjelder. Det er ingen feil, og ingenting vil bli trukket tilbake. Alt er klart, men skal bli sluppet til et bestemt tidspunkt.

 

Så, pust ut, dette ordner seg :)

 

...nå gleder jeg meg bare til Kongsvinger, en STOR gratulasjon til alle som kom inn :)

Lenke til kommentar

Uueeeee!! Inatt ble jeg straffet før å ikke sitte oppe å følge med! Må fortsatt vente noen timer før jeg får vite noe..

 

hehe!! åh da er det jo ekstra spennende... jeg rakk å få det med meg akkurat før det forsvant...wæ

håper du kommer inn da! :-)

Endret av jente87__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...