Gå til innhold

Final Fantasy VII blir relansert på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mente det motsatte; at å ta Weapons er vanskelig, men at å bare fullføre hovedhistorien er lett, og som du sier så behøver man ikke ta Weapons. Faktisk var ikke de to vanskeligste Weapons med i den japanske originalutgaven, de ble lagt til senere som en ekstra utfordring.

hmm intressangt, hørt at Japan har tullet med region vanskelighets grader

 

Her er det jeg lærte som en liten valp, Japan, (hard) Europa (Normal) Usa (Easy)

Lenke til kommentar

Jeg mente det motsatte; at å ta Weapons er vanskelig, men at å bare fullføre hovedhistorien er lett, og som du sier så behøver man ikke ta Weapons. Faktisk var ikke de to vanskeligste Weapons med i den japanske originalutgaven, de ble lagt til senere som en ekstra utfordring.

hmm intressangt, hørt at Japan har tullet med region vanskelighets grader

 

Her er det jeg lærte som en liten valp, Japan, (hard) Europa (Normal) Usa (Easy)

Square la inn to ekstra Weapon-monstre(Emerald og Ruby), samt endret en del andre greier mellom den japanske og amerikanske lanseringen. Siden den europeiske utgaven er basert på den amerikanske fikk vi også nyte ekstrainnholdet. Senere gav de ut en ny japansk utgave med de amerikanske forandringene. Denne heter Final Fantasy VII International.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Ahh, gode, gamle, hederlige Final Fantasy VII.

 

Jeg blir garantert å kjøpe dette, omså bare for å vise Square Enix at det fortsatt er interesse for denne perlen av et spill.

 

Hvis Square Enix skulle finne seg i en stor finansiell krise så fins det en "enkel" løsning på det problemet; Final Fantasy VII HD!

Lenke til kommentar

Jeg mente det motsatte; at å ta Weapons er vanskelig, men at å bare fullføre hovedhistorien er lett, og som du sier så behøver man ikke ta Weapons. Faktisk var ikke de to vanskeligste Weapons med i den japanske originalutgaven, de ble lagt til senere som en ekstra utfordring.

hmm intressangt, hørt at Japan har tullet med region vanskelighets grader

 

Her er det jeg lærte som en liten valp, Japan, (hard) Europa (Normal) Usa (Easy)

Square la inn to ekstra Weapon-monstre(Emerald og Ruby), samt endret en del andre greier mellom den japanske og amerikanske lanseringen. Siden den europeiske utgaven er basert på den amerikanske fikk vi også nyte ekstrainnholdet. Senere gav de ut en ny japansk utgave med de amerikanske forandringene. Denne heter Final Fantasy VII International.

Holy shit det visst jeg ikke.

 

LItt rart at ingen har fortalt meg dette før, alt om FF 7 ligger i brodern sine hender og han har gitt opp FF for lenge siden -_- forbanna idiot, alt han spiller nå er DOTA , WOW, BF 3. Halo,, LoL, Jepp broren min spiller alt jeg hater enda han lærte meg om allt av spill, synd at alderen tok ham,

 

Jeg husker når jeg skulle ta sistebossen i FF 9 og han så på jeg var så stolt , men han bare rystet på hodet og sa til kjeresten dette er ikke Final Fantasy, det var den dagen jeg mistet min bror, har ikke hattmye kontakt siden 2003

Lenke til kommentar

Selv om det er vanskelig å toppe familieføydene til Realzi der oppe vil jeg likevel legge til at jeg er svært delt ang. FF VII remake. Jeg må nesten se noe mer av hva det faktisk ender opp som før jeg avgjør om jeg støtter square enix her. På den ene side er FFVII 110% fantastisk og de fleste fibre i kroppen min skriker etter å støtte opp her for å nyte det nok en gang i HD og alskens andre godsaker, på den annen side har vi alt annet Square (Enix) har gjort de siste 15 åra.. Nedtur. Jeg skriker gjerne høyt for å oppleve FFVII igjen i nyversjon, men hva går i så fall penga til ? Finansiere oppfølger til Deus Ex: Human Revolution *grøsse*

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å relansere originalen? Har ikke alle spilt seg lei av FF7 for lenge siden? .. Hadde det vært en remake/HD-versjon derimot, hadde det vært veldig interessant!

 

Et godt spill kan aldri spilles nok ganger ;-) , når det er sagt er jeg litt bekymret for hvordan bakgrunnene vil se ut på en skjerm som er laget for en mye høyere oppløsning. Bakgrunnene i orginalen er vel på 800x600 eller 640x480, hvis ikke enda lavere, og det skal nok mye til for at de retusjerer alle bakgrunnene til å kjøre i høyere oppløsning.

 

Texturene under kampene ser nesten ut som de er 64x64 eller no sånt. Grusomt. 2D-bakgrunnene vil nok holde seg langt bedre, men det hadde vært fint med en HD-oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...