Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ønsker å utvide min C partisjon, med de 23GB unallocated space jeg har tilgjenglig.. problemet er at jeg ikke får muligheten til å 'extend' min c drive.. den vises bare som et grått felt.. har også prøvet andre programer som partition wizard..

Hvorfor går det ikke, hva må jeg gjøre??''

se bilde

post-273642-0-36726300-1339845005_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sånn series 9 samsungen kom med. hva brukes egentlig den partisjonen til? Men det må da være et win basert program som kan resize c drive min med unallocated spacen som er tilgjenglig?

Skrevet

Tror den partisjonen har å gjøre med fast-boot funksjonen.

Ser ut til at du kan fjerne partisjonen, utvide C:, aktivere fast-boot på nytt. Link

Vurderer selv å fjerne recovery-partisjonen da jeg ikke har noe stort behov for den. Kan heller legge windows7 installasjonsfiler på USB-minne.

Skrevet

De fleste 3de-partsprogrammer (Acronis etc) kan flytte partisjoner. - Så da kan du bare flytte hibernate-partisjonen til slutte av disken, og deretter utvide C:

Skrevet

acronis fiksa dette glimrende.. lot den hiberation partisjonen være.. er nok best.. fjerna recovery disken, orker ikke å bruke 23GB av den verdigfulle SDD harddriven..gjorde backup av det med acronis også

takk for hjelpen folkens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...