Gå til innhold

[Løst] Får snart lønning og trenger ny tlf. Galaxy 3 eller Note?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg får snart lønning og min gode gamle Nokia E71 begynner å takke for seg. Nokiaen fikk jeg av min bror for 2 år siden da den hadde knekt av antenna. Jeg loddet den på igjen og limte sammen telefonen med epoxy.

 

Til alvor, så hvordan telefon bør jeg velge? Jeg har hatt lyst på Galaxy Note(ja jeg vet den er diger, så ikke fortell meg det), men nå har også Galaxy S3 kommet på banen.

 

Hvem hadde dere valgt av dem?

 

Det skal være en telefon jeg kan ha 3-4 år i strekk så viktig at den er av god kvalitet.

 

På forhånd takk

Mvh

KF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på hva bruksmønsteret ditt er.

 

Hvis du har bruk for den store skjermen og de ekstra funksjonene S-Pennen gir deg så ville jeg ha valgt Note. Den er stor, men ikke så stor at det skaper problemer.

 

S3 er nok en bedre allrounder med bedre specs og bedre kamera, uten at det i seg selv er gode nok argumenter for å kjøpe den med mindre du trenger bedre ting enn Note tilbyr.

 

Hvis du ser på prisene så er det også en del å spare på å kjøpe Note.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Som nevnt over kommer det helt an på bruken din. Hvis det er prisen som er avgjørende for hvilken telefon du velger ville jeg kanskje sett litt på Galaxy Nexus. Vet det ikke er en av telefonene du har skrevet opp som alternativer, men den er i samme prisklasse som Note og er mer portabel. Da får du også med NFC, som S3 også har.

 

Av S3 og Note ville jeg nok valgt S3. Grunnen til dette er at Note rett og slett er en for stor telefon. Selv om det kanskje er veldig fint til tider ser jeg for meg at det også vil være ekstremt plagsomt. Det blir ikke lett å ta den inn og ut av lommen, og man må rett og slett tenke mer før du tar den med deg steder. Bare dette synes jeg personlig er et stort nok problem til at jeg ville valgt bort Note.

 

Et annet alternativ kan være HTC One X, har du sett noe på den? Den er også litt billigere enn S3.

Endret av Bradley Cooper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...