Gå til innhold

Call of Duty demo ikveld!


Anbefalte innlegg

Noen andre som merker vanvittig forskjell i ytelse når man bruker EAX i stedenfor Miles Fast 2Dpositional.

Nei, ikke jeg i alle fall. Jeg kjører spillet med tidligere nevnte innstillinger pluss EAX3 på tidligere nevnte PC pluss Audigy 2, og det flyter helt som det skal. Jeg tror SoundStorm fungerer dårlig med COD, spesielt med tanke på hva VeXx over meg her skriver. I så fall blir nok det rettet på innen utgivelsen. :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
respawner de?

 

dessuten, who gives a flying turd om det er lineært? slike krigs FPS er jo mission baserte også da :) har ikke jeg problemer med iallefall

 

og ja, KAr98 er å foretrekke over M1 Carbine :) men thompsonen er bedre enn MP40...pga stoppingpower, mener jeg iallefall....

 

litt merkelig at de ikke la inn overheting på MG42'ene, eller ammo forbruk...mister lissom muligheten for å storme MG reder når de bytter løp da...

 

Blir vel litt drøyt å forlange at man må bytte løp i et spill. Helt greit med ammo-counter og overopphenting, no ala Day of Defeat. Skulle også likt muligheten til å kunne drasse med deg en mg rundt, også ala DoD. Var vel en mg i MOHAA Spearhead?!

 

ja, ok, men iallefall overoppheting, for å "simulere" løp bytte.,..

Lenke til kommentar
Noen andre som merker vanvittig forskjell i ytelse når man bruker EAX i stedenfor Miles Fast 2Dpositional.

Nei, ikke jeg i alle fall. Jeg kjører spillet med tidligere nevnte innstillinger pluss EAX3 på tidligere nevnte PC pluss Audigy 2, og det flyter helt som det skal. Jeg tror SoundStorm fungerer dårlig med COD, spesielt med tanke på hva VeXx over meg her skriver. I så fall blir nok det rettet på innen utgivelsen. :wink:

 

Håper det, lyden er nesten halve opplevelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...