Gå til innhold

Call of Duty demo ikveld!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik jeg forsto det er det bare FilePlanet-abonnenter som får laste ned :( Men, skal holde øynene oppe i kveld!

 

Stemmer det, bare de som betaler fileplanet for sin medlemsskap som får laste ned, men bare vent til i morra eller noen timer etter den er sluppet ut. Tenker den kommer fort på en del andre sider ja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Slik jeg forsto det er det bare FilePlanet-abonnenter som får laste ned :( Men, skal holde øynene oppe i kveld!

 

Stemmer det, bare de som betaler fileplanet for sin medlemsskap som får laste ned, men bare vent til i morra eller noen timer etter den er sluppet ut. Tenker den kommer fort på en del andre sider ja :p

 

det stemmer ganske dårlig det du..

ganske morsomt, activision ombestemte seg da de så reaksjonene da det ble annonsert at det var fileplanet only.

 

"We've just received the official public statement to the recent events concerning the Call of Duty demo from Activision's PR representative.

 

The recent reaction to the upcoming Call of Duty demo has caught us here at Activision by surprise. We're appreciative and excited about of the high level of enthusiasm the game has received throughout the gaming community. Due to the tremendous demand for the demo we are answering the call by not only making the demo freely available to all gamers at the same time, but early This Friday Night - just in time for the long weekend.

 

Gamespy has been a great partner - working with us so that we can make our fans happy and give them a taste of a game they're clearly excited about. The demo will be available across the net on fan and gaming coverage sites, including GameSpy's FilePlanet.

 

We think you'll love Call of Duty, and we can't wait for you to play the demo.Look for it Friday night!

 

We think no comments are necessary. The demo will be available tonight, at 02:00 GMT / 21:00 EST / 18:00 PST. Thanks for all your support folks!

"

Lenke til kommentar
Akkurat downa det.

 

Helt standard og kjedelig.

 

Nei... HNNGH kommer ikke HL2 snart !

 

Har nesten litt lyst å si noen ord som jeg ikke burde... :evil:

 

Hva er det som får deg til å synes dette er standard og kjedelig??

 

FPS = standard, skyting = kjedelig? Eller er det noe med spillet som er kjedelig?

 

Jeg runda demoen.. og dette blir nok spillt en del ja...

Lenke til kommentar

Laster ned demoen nå! Kult at 3dgamers har begynt å bruke BitTorrent :)

 

Jeg har sansen for WW2-sjangeren. MoHAA var kult i sin tid men det ble litt kjedelig i lengden. Så det, i tillegg til massive økning av cheaters og *null* oppfølging fra EA gjorde at jeg skifta spill... ET er greit nok men mangler en del på grafikken. Liker også realisme/semi-realisme.

 

Screenshotsa til CoD ser utrolig lovende ut!

 

Edit: Har prøvd det nå! Syns det var skikkelig kult :) Må bare rappe tilbake den optiske muså. Dama har kidnappet den og bruker den til sin bærbare :x

Lenke til kommentar

Jeg spiller også så og si alt av FPS og ville ikke si at spillet var middelmådig. Grafikken var pen, AI'en var veldig god. Samarbeidet med lagkameratene kom rimelig godt fram. Noe av det beste var atmosfæren og effektene.

 

Husk også at dette er bare en demo, en liten smakebit på spillet. Jeg fikk ihvertfall mersmak...

 

 

P.S. Demoen er på 174 mb...

Lenke til kommentar

Jeg testa nettopp demoen...

Den var jo sjukt fet!

 

Topp grafikk, fet lyd, bra animasjoner, massevis av feite eksplosjoner, stikkflammer og kaos.... Dessuten er måten siktet funker på, effektene som kommer når man treffer vegger og atmosfæren helt nydelig.

Eneste jeg har noe å utsette på er manglende ansiktsdetaljer...

 

Jeg gir demoen et stort :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...