Gå til innhold

Zombie Survival Kit


Virke

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kjæreste i tre år nå, og vi blir samboere i løpet av et par måneders tid. I denne anledning så planlegger jeg å lage et "Zombie Surivival Kit" (se link under) til henne. Jeg fikk hun til å se både Zombieland og The Walking Dead, og hun har blitt en fan av disse. Hun var ikke så begeistret for andre dataspill enn The Sims når jeg møtte henne, men med tiden har hun kjøpt seg Playstation 3 med The Walking Dead spillet. Denne pakka jeg skal lage kan oppfattes sikkert som nerdete, men jeg satser heller på et stort smil rundt munnen.

 

Eksempler på "Zombie Surivival Kit":

http://9gag.com/gag/4410483

http://9gag.com/gag/3823454

 

Jeg har tenkt til å dra den litt lenger etter som jeg har tenkt til å bruke noen kroner på dette her. Jeg holder på med designet av diverse merker som jeg skal printe ut på klistremerkepapir. Hver enkelt sak jeg putter i pakka skal pakkes inn i brunt papir med et klistremerke som forklarer hva som er i den.

 

Det jeg har fra før av som skal puttes inn:

- Mini Maglite (greit å ha når vi flytter sammen)

- Rosa vannpistol (hun elsker rosa, og tror det klaffer bedre enn å kjøpe en Luger replica)

 

Det som er kjøpt:

- Bestilt 10 pakk med Twinkies fra ebay (Dere som har sett Zombieland skjønner greia her)

- Bestilt t-skjorte med print fra ebay(http://viewitem.eim....0219242844/item)

- Bestilt Zombie energidrikk fra ebay

- Bestilt første utgave av The Walking Dead tegneserien fra ebay

 

Det som skal kjøpes:

- Tictac-godteri som jeg setter egen lapp på

- "Shaun of the Dead"-filmen

- Eske/boks til å ha alt i

- Brunt papir

 

Er det noen her som har et forslag eller to med andre ting jeg kan putte i? Eller noe annet dere kommer på? Hvis ikke er det bare å si hva dere synes om ideen!

 

 

Jeg kommer til å poste bilder og det grafiske arbeidet i forhold til klistrelapper.

Endret av ryc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit med en liten oppdatering for å vise at jeg er seriøs rundt det her.

 

Her er et bilde med reglene som gjelder for Columbus i Zombieland (dette bildet, og alt annet grafisk arbeid lager jeg selv forresten):

 

 

p1xkn.jpg

 

 

 

Dette arket skal bli plassert i "Zombie Survival Kit".

Endret av ryc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

lekekniv? er hun 12 år?

 

meningen med kniven var at den kan være et kjekt redskap som passer inn i zombie survival kit, som lommelykten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

lekekniv? er hun 12 år?

 

meningen med kniven var at den kan være et kjekt redskap som passer inn i zombie survival kit, som lommelykten.

 

Neh, men greia med pakka er at hun skal faktisk ha bruk for tinga, eller det skal være noen morsomme ting. Jeg har aldri sett hun holde noen annen kniv enn brødkniven. Lommelykt kommer faktisk godt med.

 

Anyhow, takk for forslaget! Har du noen flere?

Lenke til kommentar

Det er mulig at eg misforstår litt denne gaven, men burde du ikkje legge med nokre ting som gjer pakken til litt meir "ekte" overlevelsespakke i staden for berre smågodt og underholdningsmedia?

 

Eg ser at du ikkje vil legge med ekte våpen fordi det skal være ting som ho har bruk for, men kva med å legge med f.eks det minste leatherman verktøyet? Det minste verktøyet utstyrt med saks som hovedverktøy i staden for knipetang, samt at det er med eit lite knivblad og neglefil/neglerenser. Dette verktøyet er dermed eit "våpen" som passer til stilen, men mest av alt ein praktisk negleklipper som ho kan ha i veska.

 

Du har alt med lommelykt, så då synest eg du gjere settet komplett med eit par andre skikkelige ting også. Eksempler på slike småting kan være:

-Lita vannflaske (vatn er alltid viktig, ei slik flaske vil også gjere eska tyngre slik at den føles litt meir innholdsrik og skikkelig)

-Plaster, gjerne ei lita boks med gnagsårplaster. Når ein flykter frå zombier så får ein gnagsår. (Dette stemmer også for jenter som går i vannvittig upraktiske sko som også ofte kan få bruk for gnagsårplaster).

-Lommelykt har du alt nemt at du vil ha med

-Lighter, gjerne ein litt skikkelig zippo lighter. Sjølv om ho ikkje røyker så tenner ho vell opp stearinlys av og til?

-Kartbok, her kan du gjerne på forhånd krysse av og merke alle viktige områder; sjukehus, kjøpesenter, politistasjon, evt militære innstalasjoner, drikkevannskilder, osv.

 

 

 

Dersom du legg med eit par slike ting så vil overlevelsessettet være eit meir funksjonibelt sett, i tillegg vil det då være fleire ting i setter som ikkje blir oppspist/oppbrukt med ein gong.

Lenke til kommentar

Kjører en liten update. Fått et par pakker de siste dagene. Twinkies, Zombie Survival Can og t-skjorte er nå på plass. Har også fått en pakke med klistremerkepapir som jeg skal trykke etikettene på i løpet av kort tid. Bilder ligger i spoiler.

 

 

 

post-145511-0-21890900-1339873375_thumb.jpg

post-145511-0-38345100-1339873382_thumb.jpg

post-145511-0-92763000-1339873391_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...