Gå til innhold

battlefield premium, wtf price ?


Anbefalte innlegg

Er ikke prisen dere burde være skremt over - Åpne øyne se litt rundt , hva hindrer EA/DICE med å ikke oppdatere eller lansere DLC etter dere har trykt PREMUIM knappen? Fortell ?

 

Jeg tok en enorm sjanse da jeg kjøpte huset mitt. Det var jo ingenting som hindret megleren å bare putte pengene i lomma og beholde husnøklene. For det finnes jo ikke lovverk som forhindrer folk å gjøre sånt.

 

seriøst? .. Du leste vel kontrakten og valgte en firma som du regnet med ville være OK når du kjøpte huset ditt ja? .. Så du mener at hvis meglern tok huset ditt så stå du der? ingen hjelp av loven? Ser ikke helt relavansen her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, jeg skjønner ikke hvordan det der kunne misforstås. Jeg eier i dag et hus fordi det finnes lover og regler mot å bryte avtaler. Kjøper du Premium BF3, kan ikke EA bare si "fuck you" og stikke av med pengene dine uten å gi deg det du har betalt for. Det eneste du trenger å bekymre deg for er hvorvidt DLC kommer til å suge eller ei. Lover gjelder også på internett..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, jeg skjønner ikke hvordan det der kunne misforstås. Jeg eier i dag et hus fordi det finnes lover og regler mot å bryte avtaler. Kjøper du Premium BF3, kan ikke EA bare si "fuck you" og stikke av med pengene dine uten å gi deg det du har betalt for. Det eneste du trenger å bekymre deg for er hvorvidt DLC kommer til å suge eller ei. Lover gjelder også på internett..!

Vel hvem vet - Ikke at jeg tror dem sier fuck u da.. Men du skjønner vel at du betaler for noe som ikke er laget ennå og får ett spill som ikke er helt OK:. i noens øyner.. Men skjønner og at det er ikke noe vits å diskutere dette heller da.. i og med at den siste dcl er i år 2013 og at brukermassen er på tur ned så.. Men du ser vel det ..

Endret av caravelle
Lenke til kommentar

Hadde dette kun gjeldt addons dvs map packs så hadde jeg gitt faan. Men når det gjelder ekstra våpen og annet snacks så er det noe annerledes. Spillet blir jo ødelagt for oss som ikke gidder å betale 2 ganger for en tjeneste...

 

Enkel løsning ville være å lage ett valg som het BF3 vanilla + eventuelle map packs du har lyst til å spille. Enkel tenknisk løsning, men neida, de vil jo tvinge alle til å kjøpe denne dritt pakka.

 

Er det f.eks kun meg som er lettere irritert over att jeg ikke enkelt kan velge å IKKE spille på private servere - med alle de teite personlige reglene som finnes overalt på disse? Jeg mener, hver gang å spiller nå må jeg jo finlese serverregler for å finne ut om jeg blir banne av å kaste en frag, bruke shotgun eller rpg etc...Jeg kan fint spille på private servere, men da spiller jeg slik spillet har gitt meg muligheter til, ikke etter regla til ett jævla tønt som ikke liker shottys...

 

Nei, EA og Dice kan brenne for dette. Blir ikke mere penger fra meg lenger. På tide att folk sier fra og ikke bare godtar alt mulig drit...

Lenke til kommentar

Hadde dette kun gjeldt addons dvs map packs så hadde jeg gitt faan. Men når det gjelder ekstra våpen og annet snacks så er det noe annerledes. Spillet blir jo ødelagt for oss som ikke gidder å betale 2 ganger for en tjeneste...

 

Enkel løsning ville være å lage ett valg som het BF3 vanilla + eventuelle map packs du har lyst til å spille. Enkel tenknisk løsning, men neida, de vil jo tvinge alle til å kjøpe denne dritt pakka.

 

Er det f.eks kun meg som er lettere irritert over att jeg ikke enkelt kan velge å IKKE spille på private servere - med alle de teite personlige reglene som finnes overalt på disse? Jeg mener, hver gang å spiller nå må jeg jo finlese serverregler for å finne ut om jeg blir banne av å kaste en frag, bruke shotgun eller rpg etc...Jeg kan fint spille på private servere, men da spiller jeg slik spillet har gitt meg muligheter til, ikke etter regla til ett jævla tønt som ikke liker shottys...

 

Nei, EA og Dice kan brenne for dette. Blir ikke mere penger fra meg lenger. På tide att folk sier fra og ikke bare godtar alt mulig drit...

 

Skjønner frustrajonen når det kommer til serverreglene . Men nå er det sånn at dem som eier serverne setter sine regler der. Noen servere har pluggins også som kicker alle som har en bra KD - Hjelper lite å klage til EA om sånt , siden dem strengt tatt ikke bryr seg. Finnes jo servere med knife onley og kun kjører rundt å tar flag .. Som i min verden er statspadding / boosting av stats... Men igjen .. EA dont care.. Når det gjelder premium så er jeg enig der.

Endret av caravelle
Lenke til kommentar

battlefield premium var nesten et sikkert kjøp for meg før jeg fikk vite den norske prisen.. nå er det slik:

 

Norway: 75 dollar | 449 kr

USA : 50/60 dollar | 300 kr

India 29 dollar! | 177 kr

 

 

Kordan i faen er dette mulig?

Hvis du kjøper gjennom Xbox Live koster det 4000 MS points. Det tilsvarer ca. 300kr med dagens valuta.

Endret av Sovende Panda
Lenke til kommentar

Et spørsmål til er jo hvor mye vil Close Quarters alene koste? Om man sammenligner med resten, vil vel denne koste oss mellom 150,- -> 200,-. Tipper vi ligger nærmere 200,- slik at alle utvidelsene vil koste oss rundt 1000,-. Dette er jo forkastelig!

Hva er grunnen bak at nordiske land må betale så himla mye mer? Det er jo tross at et virtuelt produkt vi kjøper - får jo absolutt ingenting å "holde" i.

Lenke til kommentar

Et spørsmål til er jo hvor mye vil Close Quarters alene koste? Om man sammenligner med resten, vil vel denne koste oss mellom 150,- -> 200,-. Tipper vi ligger nærmere 200,- slik at alle utvidelsene vil koste oss rundt 1000,-. Dette er jo forkastelig!

Hva er grunnen bak at nordiske land må betale så himla mye mer? Det er jo tross at et virtuelt produkt vi kjøper - får jo absolutt ingenting å "holde" i.

 

EA vet at vi betaler :S og i det er bare i Norge som må betale så mye... sverge har europeiske priser... fuck prisen altså.

Og jeg måtte bruke 449 kr i dag på et prem abo siden hele platoonen hadde kjøpt, siden jeg ikke kan "henge bak" sååå. da har jeg punget ut 900 kr til ea for bf3 ..

Lenke til kommentar

For de som vil ha Premium litt billigere så har følgende fungert for meg:

  1. Gå til www.ea.com
  2. Logg inn
  3. Endre land til UAE
  4. Gå til battlelog.battlefield.com/
  5. Logg inn
  6. Kjøp premium til $49.99 uten skatter

Forsøkte å kjøpe fra Brasil og India, men da kan man ikke bruke Paypal og jeg får feil ved å legge inn norsk kredittkort. (Feilmeldingen går på at utfylt felt mangler, selv om man har fylt ut. Kommer ikke videre).

Lenke til kommentar

Kjøpte Premium i går på Origin for 449 kr. Syns det er en grei pris for alle DLC pakkene + bonus videoer, våpen camo, osv, osv.

Men skal ikke det gi forhåndstilgang til Close Quarters osv? Jeg prøvde å joine flere CQ servere fra BL i går, men fikk beskjed om å laste ned DLC, mens Origin vil ikke laste ned noe mer. Noen som spiller CQ på PC nå?

Lenke til kommentar

For de som vil ha Premium litt billigere så har følgende fungert for meg:

  1. Gå til www.ea.com
  2. Logg inn
  3. Endre land til UAE
  4. Gå til battlelog.battlefield.com/
  5. Logg inn
  6. Kjøp premium til $49.99 uten skatter

Forsøkte å kjøpe fra Brasil og India, men da kan man ikke bruke Paypal og jeg får feil ved å legge inn norsk kredittkort. (Feilmeldingen går på at utfylt felt mangler, selv om man har fylt ut. Kommer ikke videre).

Dette får jeg ikke til å funke - får bare beskjed om å kjøpe det gjennom PlayStation Store. Noe spesielt du gjør når du kommer inn på Battlelog?

 

Man får også kjøpt premium på GamersGate.com for 39,99£, rundt 303 NOK: http://www.gamersgat...field-3-premium

1 pund er jo 9,35 - så summen er vel for å være nøyaktig 372,-

Men likevel langt bedre enn hva vi blir tilbudt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe Battlefield Premium pga ett par ting.

For det første så kommer jeg til å betale $75 for 3 dlc'er som jeg potensielt kommer til å spille. Back to karkand har jeg allerede, Close Quarters har jeg null interesse av. After math og End Game er vi fortsatt usikre på hva er for noe så det å kaste bort 500kr på noe som potensielt er søppel vil jeg ikke.

Amored kill er så langt det eneste interessante her.

 

Annen grunn er at premium deler opp community'n. Man får privilegier som å komme først inn på servere, får informasjon osv først. Noe som jeg syntes er tullete, dette bare deler opp spillerne.

 

Det er trist at hvis jeg ikke kjøper Premium så føler jeg meg som en Free 2 Play spiller, selv om jeg allerede har brukt 50euro på å kjøpe meg battlefield 3.

 

Siste klagepunktet mitt er; jeg vil ikke gi noe mer penger til DICE enn nødvendig, spesielt med tanke på at jeg syntes battlefield 3 er desidert det dårligste battlefield spillet i hele serien, og de er på vei mot ting jeg ikke har interesse av med f.eks CQ dlc'n.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...