Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan godt komme hit og fikse skapdøren min. Den har bestemt seg for å ødelegge hele skapet.

 

Har forøvrig fått jobb i Oslo nå etter 1,5 times langt jobbintervju. Har også greid å kjøpe småtteri til kjøkken og bad på ikea til nesten 4 laken.

Lenke til kommentar

Haha, beste vitsen ^^

 

Ahh, hva har du intervjuet offeret om?

Campingliv. Jeg er litt skuffa. Vi dro på en stor campingplass med over hundre fastboende, og så ikke en eneste grilldress og hørte ikke noe svensktopp eller danseband. Ikke noe musikk i det hele tatt faktisk, men campingvogner og spikertelt var det definitivt nok av. :p

Lenke til kommentar

En som sitter stille på et sted og venter på at fienden kommer til ham i stedet for å springe rundt og aktivt oppsøke dem.

 

Men fra ko-ko til pang-pang. Folk med egen campingvogn / campingbil som bruker somrene / de fleste helgene til å dra på campingplassen for å tilbringe tid i spikerteltet med likesinnede. Overvektige, glad i grillmat og alt som kommer fra Sverige, hører på shady musikk, bruker matchende grilldresser og mye annen faenskap.

Lenke til kommentar

Sommeren min er bare utrolig hektisk nå. Jeg kom hjem fra fjellet for tre timer siden (avsondert fra sivilisasjonen, omringet av sau), nå er kofferten straks ferdig pakket, så går turen til Tyrkia kl 12 i morgen. Tror dette er litt mer enn hva jeg tåler. Har forøvrig blitt spist opp av knott i Telemark og ikke fått noe fisk. Så slik går dagene. Deilig med ferie. Hva med dere, folkens? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...