Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"fugleburet"? Hjelp hukommelsen min litt :p

Edit: Vi bør kanskje være litt forsiktig med å baksnakke administratorene for jobben de gjør =)

la oss si det var en link til et bilde der junior, per og pål satt i bur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle jenter elsker i allefall sangen på slutten av 1. spill. Så, er jo litt gøy å forstå storryen til sangen :D

2-ern har en god del referanser til 1-ern, så om hun er opptatt av story ville jeg kanskje vurdert å starte med 1-ern. Men smaken er jo som baken.

Det er vel muligens sånn at du får 1-ern gratis med på kjøpet når du kjøper 2-ern? Eller gjaldt det bare når den var ny kanskje?

http://www.youtube.com/watch?v=Y6ljFaKRTrI

jeg ELSKER den sangen.

E: Takk skal dere faenma ha, nå kommer jeg ikke til å gjøre en produktiv ting i hele dag.

Fuck dere

Endret av settings
Skrevet

Beklager, men du har blitt lurt.

Jeg trodde en gang at jeg skulle få kake, men så oppdaga jeg at de bare lurer deg.

Du får aldri kake, Jeg er så lei meg, men det er sannheten.

Skrevet

Tsk, tsk. Dere vet dere spiller for mye Portal når dere faktisk tror at kake = løgn. Jeg har spist nok kake kake siden den 2. mai til å vite at den ikke er en løgn. Det samme går for pai, terte og diverse desserter som tiramisu. <3

Og jeg vet de ikke er løgn, siden jeg enten har laget de selv, eller observert / plaget muttern / minstesøss når de har mekka kaka. Og så fikk jeg kake i en barnehage jeg var og filma. :p

Skrevet

jeg sier ikke at kake er løgn, men at The cake, altså kaka er en løgn.

jeg vet det finnes kake der ute, men du får ikke kake i portal - og det har ho sakt at vi skal få.

Ergo Kaka er løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...