Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang.

trippeldate ^^

Forever_23504e_929125.jpg

føler meg mobba nå :cry:
Skrevet

Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang.

trippeldate ^^

Forever_23504e_929125.jpg

føler meg mobba nå :cry:

sier det med kjærlighet :D

da så :love:
Skrevet

That's the way I roll!
Skrevet (endret)

Amen, god middag!

Selv gleder jeg meg til å lage indrefilét med fløtepoteter og salat etterpå :D

Endret av r2d290 waits for alice
Skrevet

Ingen som lager mat til deg? :p

Joda, mamma skal ta meg med ut på middag straks. Hadde sulta ihjel uten mamma. ;)

ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista

first world problems.
Skrevet

Skjønner dette :p

Genialt å bli påspandert mat ute da ^^ Fikk familien på besøk igår selv, så da endte det opp på Dollys. Nam nam :D

Skrevet

Skjønner dette :p

Genialt å bli påspandert mat ute da ^^ Fikk familien på besøk igår selv, så da endte det opp på Dollys. Nam nam :D

Det er ganske så koselig! Gleder meg til vårruller og vietnamesisk mat!
Skrevet

Hva slags sted serverer sånt? Hva er egentlig spesielt med vietnamesisk mat? Tror ikke jeg har spist så mye sånt før.

Det er en Viet-Kinesisk-Thai restaurant. Egentlig drar jeg dit for vårrullene! Oslos beste vårruller helt klart. De har iallfall mat der fra halve Asia :p
Skrevet

ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista

first world problems.

vet.

Men jeg kjenner følelsen, ingenting ser godt ut. Også er det for slitsomt å lage noe...
Skrevet

hva smaker egentlig vårruller?

Som kjøtt/kylling/scampi innpakket i vårrullpastry med diverse grønnsaker og nudler inni. Basically. :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...