N* Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det slo meg nettopp: Harald Hårfagre sa han ikke skulle klippe håret før han hadde samlet hele Norge. Jeg heter Bendik Viking Laland (Tenk: Legge land), jeg har en kjempefloke/dreadlock i bakhodet, og har en verdenspolitisk ideologi som handler om å bruke penger som maktmiddel, jeg har 6 forretningsideer. 3 av dem kan det virkelig bli gigantiske summer av.JEG, (-snip, den la seg) HÅRFAGRE (-snapp i google, gitt) SKAL IKKE KLIPPE HÅRET FØR JEG HAR FLATET UT VERDENSØKONOMIEN OG SKAPT DEMOKRATI OVER ALT! Haha, jeg er klin kokos! Eller er Harald Hårfagre i min slekt? (Laland)Mulig jeg må jekkes ned et par hakk Endret 9. november 2015 av N* Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Du kommer nok til å slå noen verdensrekorder. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Ta et bilde av deg selv hver eneste dag. Dette kan bli interessant! Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Du kommer nok til å slå noen verdensrekorder. Ja, sant det. Jeg dør nok med et hår som rapunsel. Men hele ideen skal jeg ha underskrift av neste eier på at personen gjør det samme som meg. Kanskje sveisen og skal med? Lol! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 og har en verdenspolitisk ideologi som handler om å bruke penger som maktmiddel Already done. Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 og har en verdenspolitisk ideologi som handler om å bruke penger som maktmiddel Already done. Bill Gates? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Hårfagre var først og fremst interessert i å komme under kjortelen på Gyda da, å samle Norge var bare noe han måtte gjøre for å imponere henne. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Hårfagre var først og fremst interessert i å komme under kjortelen på Gyda da, å samle Norge var bare noe han måtte gjøre for å imponere henne. Glad jentene i dagens Norge har senket forventningene litt.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Hårfagre var først og fremst interessert i å komme under kjortelen på Gyda da, å samle Norge var bare noe han måtte gjøre for å imponere henne. Snakk om dyr dame! Kanskje det blir feil å ta navnet Hårfagre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg tror Gyda rett og slett ikke var interessert og bare ville gi ham et krav som han uansett aldri ville kunne oppfylle...trodde hun. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå