Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juni 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runde 2 med bilder fra kroatia! Alle bilder fra nydelige Plitvice, en nasjonalpark som er på Unesco listen. En fin dagstur fra de større byer.

5 landskapsbilder.

 

 

7456206530_88a34aca9b_z.jpg

Waterfalls of Plitvice Lakes by Langfeldt89, on Flickr

 

 

7456218276_13b1f4eeed_z.jpg

Waterfalls of Plitvice Lakes 2 by Langfeldt89, on Flickr

 

 

7456231872_1c8e5bdbc6_z.jpg

Waterfalls of Plitvice Lakes 3 by Langfeldt89, on Flickr

 

 

7456197800_faf6b02608_z.jpg

Lake of Plitvice by Langfeldt89, on Flickr

 

 

7456238652_1927d1902b_z.jpg

Lake of Plitvice 2 by Langfeldt89, on Flickr

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Canon Powershot G12 denne gang! ;)

Med fare for å høres litt kjip ut: Jeg tror du misforstår meningen med tråden når du stadig poster samme kjedelige utsikten fra kontoret ditt eller hva det er. Jeg har vanskelig for å tro at dette er arbeid du er spesielt stolt av, da du faktisk legger ut mye bra her. Akkurat dette bildet føler jeg nå at du har postet 19154017 ganger over flere måneder.

 

Rettningslinjer står i første post, hver måned.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Canon Powershot G12 denne gang! ;)

Med fare for å høres litt kjip ut: Jeg tror du misforstår meningen med tråden når du stadig poster samme kjedelige utsikten fra kontoret ditt eller hva det er. Jeg har vanskelig for å tro at dette er arbeid du er spesielt stolt av, da du faktisk legger ut mye bra her. Akkurat dette bildet føler jeg nå at du har postet 19154017 ganger over flere måneder.

 

Rettningslinjer står i første post, hver måned.

 

Bare smart1 ikke poster de bildene hver dag så går det bra :)

 

@smart1 hva med en årsutfordring ?

Lenke til kommentar

Canon Powershot G12 denne gang! ;)

Med fare for å høres litt kjip ut: Jeg tror du misforstår meningen med tråden når du stadig poster samme kjedelige utsikten fra kontoret ditt eller hva det er. Jeg har vanskelig for å tro at dette er arbeid du er spesielt stolt av, da du faktisk legger ut mye bra her. Akkurat dette bildet føler jeg nå at du har postet 19154017 ganger over flere måneder.

 

Rettningslinjer står i første post, hver måned.

Ingen fare med det du! Ikke noe kjipt i det hele tatt. Er takknemlig for alle tilbakemeldinger....!

 

Jeg har lest retningslinjene ja, og mener vel at jeg ikke trår over grensen for hva som må kunne aksepteres.

F.eks. ca. 1 NYTT bilde i snitt pr. måned tatt fra samme ståsted mener jeg bør kunne passere (holder altså på med et "prosjekt" hvor jeg tar 1 bilde med ca. en måneds mellomrom, med forskjellige kameraer/linser hver gang....).

 

Enig i at det ikke er det mest spennende motivet (kanskje til og med kjedelig for enkelte), men slik er det altså i denne 12 månedersperioden..... (har forøvrig nå også blitt oppmerksom på at denne typen "prosjekter" kanskje passer bedre i et undertema "utfordringer")..... At det da ikke er bilder som jeg er så stolt av er underordnet akkurat i denne sammenheng.... :omg:

 

Dersom dette er i strid med retningslinjene så regner jeg vel med at en moderator "slår til"......

 

Ellers så mener jeg å registrere at det er mange poster her inne som kan inneha "mangler eller lignende" i forhold til retiningslinjene......, uten at jeg gjør annet enn å registrere at det er sånn..... (Mange av postene kunne vært mye mer interessante dersom f.eks. exif/kamera/objektiv fulgte med....). :hmm:

 

mvh

smort1 :roll:

Lenke til kommentar

Canon Powershot G12 denne gang! ;)

Med fare for å høres litt kjip ut: Jeg tror du misforstår meningen med tråden når du stadig poster samme kjedelige utsikten fra kontoret ditt eller hva det er. Jeg har vanskelig for å tro at dette er arbeid du er spesielt stolt av, da du faktisk legger ut mye bra her. Akkurat dette bildet føler jeg nå at du har postet 19154017 ganger over flere måneder.

 

Rettningslinjer står i første post, hver måned.

 

Bare smart1 ikke poster de bildene hver dag så går det bra :)

 

@smart1 hva med en årsutfordring ?

1 bilde ca. hver måned holder vel, trur eg! :hm:

 

Takk for tipset om "årsutfordring", dette visste jeg faktisk ikke om.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Om smort1 vil vise oss utsikten sin en gang i måneden så er det noe h*n fint kan gjøre - det står følgende "Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden" i reglene.

 

Er dog usikker på om bildene blir valgt av Are i oppsummeringstråden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...