Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan overtale "hook" til sex?


Anbefalte innlegg

YesYes, tittelen sier vel seg selv.

 

Av ren nygjerrighet; hva sier du til jenta du har hooket med på et utested/fest, for å overtale henne til å ha sex meg deg?

Eller, spurt på en annen måte: hva slags taktikk bruker du?

 

I det siste har jeg opplevd noen jenter som har spurt meg om jeg ville bli med henne hjem, har spurt det samme selv ett par ganger.. Men på et slikt spørsmål er det fort å svare: "Nei, for da blir det så mye styr imorgen" Anonym poster: 5bf91e9068cae07982589e306bd2c0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

YesYes, tittelen sier vel seg selv.

 

Av ren nygjerrighet; hva sier du til jenta du har hooket med på et utested/fest, for å overtale henne til å ha sex meg deg?

Eller, spurt på en annen måte: hva slags taktikk bruker du?

 

I det siste har jeg opplevd noen jenter som har spurt meg om jeg ville bli med henne hjem, har spurt det samme selv ett par ganger.. Men på et slikt spørsmål er det fort å svare: "Nei, for da blir det så mye styr imorgen" Anonym poster: 5bf91e9068cae07982589e306bd2c0c0

Begynn å syng: Vil du verra me meg hjem i natt, skal vi sov i samma seng i natt? funker hver gang!
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Begynn å syng: Vil du verra me meg hjem i natt, skal vi sov i samma seng i natt? funker hver gang!

 

Co/sign, liker du ikke å synge så kan jeg medele at jeg har hatt grei success-rate med "ska vi pul" også

 

Blir kanskje litt rart om du ikke snakker nordnorsk, men det går seg til. ;)

 

 

 

Edit: eventuelt kan du bare Grab somebody sexy tell 'em hey. Give me everything tonight

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Taktikk?

Er det ikke bare å slenge "storingen" fram?

 

Vet ikke helt,har aldri overtalt noen kvinner til sex,enten har det bare kommet naturlig,eller så har man nærmest blitt dratt med hjem til kvinnfolket.

 

*Jeg liker å tafse på kvinnfolk,kanskje det er det noen kvinnfolk tenner på(ikke på en creepy måte da)..

 

:hmm:

 

Edit: Hva mener du med at du har svart kvinner som vil ha deg med hjem at det er lett å svare -Det blir så mye styr i morgen...

 

Hvilket styr?

Er det tungt å ta taxi hjem neste dag?

Er det slitsomt å stå opp etter all sexen?

Hvis du er så heldig at kvinner vil ha deg med hjem,så er det bare å hoppe i det.

Blir ikke noe styr dagen etterpå...

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Du kan ikke logisk overtale en jente til å ha sex med deg. Man må "lure" henne hjem, om man er en skikkelig machiavellist.

 

Prinsippet for å få henne med er som følger:

- Fortell henne om den kule filmen og den gode vinen du har hjemme.

- Si "Kom så drar vi til meg og ser på [den filmen du snakket om] og drikker litt vin"

- Anta suksess og led. Snakk mye for å at hun ikke skal tenke for mye logisk.

- Sier hun nei, si at det ikke kommer til å skje noe uansett fordi du er [sett inn grunn]

 

Omtrent sånn fungerer det

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS her..

 

Edit: Hva mener du med at du har svart kvinner som vil ha deg med hjem at det er lett å svare -Det blir så mye styr i morgen...

 

Hvilket styr?

Er det tungt å ta taxi hjem neste dag?

Er det slitsomt å stå opp etter all sexen?

Hvis du er så heldig at kvinner vil ha deg med hjem,så er det bare å hoppe i det.

Blir ikke noe styr dagen etterpå...

 

Styr: når f.eks jenta bor i nabobygda, og begge skal på jobb tidlig dagen derpå..

andre faktorer som: transport, frokost osv (særlig når man bor hjemme med foreldre)

Dessuten pleier jeg å svare dette når jeg ikke er gira på sex med jenta som vil ha meg med hjem!

 

@logaritmemannen: Det du beskriver funker hver gang om man er alene hjemme, eller har egen leilighet. Men funker dårlig når man fortsatt bor hjemme med foreldre, blir så kleint liksom!

Anonym poster: 82166ffa0c6ca253207cdf5f4bae7456

Lenke til kommentar

Så det du lurer på er hvordan du skal få med deg en kvinne hjem til dine foreldres hus, fullbyrde et samleie, få dere noen timer på puten, servere henne en matbit og sende henne hjem - og alt dette skal foregå uten at dine foreldre merker det?

 

Slik jeg bor (type ikke kjellerleilighet, men rom i huset) er dette en ren umulighet. Dine foreldre vet nok likevel at du driver og har deg, så no worries. Alternativt bør du få dem til å dra ofte på hytten, så du kan få huset alene en natt eller to hver uke.

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre midt på natten? Vandre gatelangs?

 

Det trådstarter lurer på er jo hvordan man skal få høvlet over et stk kvinne man roter med på byen. Rett og slett hva man må si for å få bever på knaggen. Og skal man snike seg ut midt på natten og kaste fra seg damen? LOL hva er det i det hele tatt for et forslag?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så det du lurer på er hvordan du skal få med deg en kvinne hjem til dine foreldres hus, fullbyrde et samleie, få dere noen timer på puten, servere henne en matbit og sende henne hjem - og alt dette skal foregå uten at dine foreldre merker det?

 

Helt korrekt, hehe!

 

Slik jeg bor (type ikke kjellerleilighet, men rom i huset) er dette en ren umulighet. Dine foreldre vet nok likevel at du driver og har deg, så no worries. Alternativt bør du få dem til å dra ofte på hytten, så du kan få huset alene en natt eller to hver uke.

 

For meg er dette også en ren umulighet. Og føler derfor jeg blir stoppet til å ta med meg jenter hjem.. Hytte har de ikke dessverre, så det blir vanskelig gitt.. Anonym poster: 82166ffa0c6ca253207cdf5f4bae7456

Lenke til kommentar

TS her..

 

Edit: Hva mener du med at du har svart kvinner som vil ha deg med hjem at det er lett å svare -Det blir så mye styr i morgen...

 

Hvilket styr?

Er det tungt å ta taxi hjem neste dag?

Er det slitsomt å stå opp etter all sexen?

Hvis du er så heldig at kvinner vil ha deg med hjem,så er det bare å hoppe i det.

Blir ikke noe styr dagen etterpå...

 

Styr: når f.eks jenta bor i nabobygda, og begge skal på jobb tidlig dagen derpå..

andre faktorer som: transport, frokost osv (særlig når man bor hjemme med foreldre)

Dessuten pleier jeg å svare dette når jeg ikke er gira på sex med jenta som vil ha meg med hjem!

 

@logaritmemannen: Det du beskriver funker hver gang om man er alene hjemme, eller har egen leilighet. Men funker dårlig når man fortsatt bor hjemme med foreldre, blir så kleint liksom!

Anonym poster: 82166ffa0c6ca253207cdf5f4bae7456

 

Blir bare kleint hvis du gjør det kleint.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...