Gå til innhold

Hjelp til YouTube kanalnavn?


hawk52

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Vet ikke om dette var riktig sted å poste dette på, men jeg tror dette går som off-topic.

 

Jeg har en YouTube kanal som heter larsostli, og navnet er egt. mitt ekte navn satt sammen, og bokstaven "Ø" er byttet ut med "O". Det navnet er nesten umulig å si på engelsk(høres ihvertfall rart ut), så det er ikke passende mot min målgruppe (USA etc..)

 

Etter flere timer med tenking har jeg enda ikke funnet ut et passende navn.. Er ikke god på navngivning o.l.

 

Er det noen som har forslag til et navn som kan passe for en YouTube kanal som skal inneholde mest Battlefield BC2/3 og diverse videoer? Det burde kunne uttales lett på engelsk, og ikke være alt for langt.

 

Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk :)

 

EDIT: De som kommer med et navn som jeg synes fungerer bra får navnet sitt på kanalen og eventuelt en link til YouTube kanalen sin som en takk ;)

Endret av hawk52
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei! Jeg må bare si at selv synes jeg det er vanskelig å komme på type Username/konto navn!

Men noen bra sider som hjalp med mye med kontonavn til bla. youtube, er disse tre linkene! De ga meg mye inspirasjon!

 

http://www.namegenerator.biz/youtube-name-generator.php

Denne synes jeg er best! Her er det blant annet bare å sette inn ett eller to ord som du liker/vil ha med i navnet, også lager den noen gode forslag!

 

http://www.bandnamemaker.com/

Jeg spiller selv i et band, og vi brukte denne fantastiske siden til å lage bandnavnet våres! Den funker sikkert til YouTube Kanal navn også :)

 

http://mattkoval.com/picking-a-youtube-username/

Denne er ganske bra til å få deg til å komme på bra kontonavn! Morsom er den og! Dette er en type tutorial med eksempler!

 

Jeg kom visst ikke med noe konkrete eksempler, men jeg håper dette hjalp litt :D

Lykke til videre med å finne på navn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for gode svar! Skal tenke gjennom svarene og finne ut hvem av de jeg liker best :)

 

Likte Nordicgamer, RapidGaming og TheWarnergamers, selv om den siste fungerer bedre hvis jeg hadde samarbeidet med noen andre, men denne kanalen tror jeg blir mest solo. Kanskje TheNordicGamers? ;) Vi får se!

 

Name-generatoren skal jeg sjekke ut nå, er ikke på PC akkurat, så det vil ta litt tid :)

Endret av hawk52
Lenke til kommentar

Hva med Nordicgamer, eller Rapidgaming Du heter jo Hawk52 her, hvorfor ikke bruke det?. Kanskje noe med lars som LarsTheGamer eller GamingWithLars, haha :p bare brainstormer her. Hjelper sikkert ikke noe men :p

 

Vil helst ikke ha navnet mitt i channel-navnet fordi jeg synes det høres litt.. rart ut. Hadde navnet mitt vært noe annet en Lars så :p

 

theGamer er for mye brukt, sorry, men skal prøve å finne noe med det som utgangspunk :)

Lenke til kommentar

Søkte nettop på YouTube etter "NordicGamer" og fant hvertfall 4 andre brukere med det navnet :/

RapidGaming også, men det var bare 2 brukere, og når jeg søkte på TheWarnerGamers kom det ingen resultater! Flott! :)

 

Jeg vil helst ha et unikt navn, så det passet bra, og jeg tror jeg går for det navnet.

 

Dore123m, skriv YouTube navnet ditt (hvis du har noen), eller skal jeg bare credite "Dore123m"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...