Gå til innhold

Erfaringer med multicom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God butikk helt til jeg skulle reklamere på en vare.

 

Garantien var gått ut for 1 måned siden, men jeg krysset av for garanti (ved en feil).

Multicom brukte over 6 måneder på å forhandle med meg der de mente jeg bevisst prøvde å lure dem. Det var da likegyldig for meg om det gikk på garanti eller reklamasjon.

 

Endte med reprasjon etter 11 måneder da forbruker rådet kom på banen, men jobben de hadde gjort vær grusomt dårlig.

Lenke til kommentar

Ser du postet en link, Wulong. Men er det noen som her på forum som har andre erfaringer? Som oftest på sånne sider er det de som har hatt en negativ opplevelse som skriver for å advare andre. Vil selv tro at f. eks dersom 50 personer hadde en dårlig opplevelse og 50 hadde en bra, ville det vært flere negative anmeldelser.

Lenke til kommentar

Har funka greit de gangene jeg har handlet der. Men litt i overkant lang leveringstid ift de som sender "på dagen".

 

Hvor lang har leveringstiden vært?

Nå handler jeg ikke så ofte derfra, og sist gang er sikkert et halvt år siden. Men jeg har flere ganger opplevd at det tar tre-fire dager før tingene faktisk blir sendt.

Lenke til kommentar

Har funka greit de gangene jeg har handlet der. Men litt i overkant lang leveringstid ift de som sender "på dagen".

 

Hvor lang har leveringstiden vært?

Nå handler jeg ikke så ofte derfra, og sist gang er sikkert et halvt år siden. Men jeg har flere ganger opplevd at det tar tre-fire dager før tingene faktisk blir sendt.

 

Så rundt 2 uker totalt?

Lenke til kommentar

Har funka greit de gangene jeg har handlet der. Men litt i overkant lang leveringstid ift de som sender "på dagen".

 

Hvor lang har leveringstiden vært?

Nå handler jeg ikke så ofte derfra, og sist gang er sikkert et halvt år siden. Men jeg har flere ganger opplevd at det tar tre-fire dager før tingene faktisk blir sendt.

 

Så rundt 2 uker totalt?

Tja, som sagt så er det en stund siden jeg har handlet der, men jeg ble ihvertfall litt irritert over at de brukte så lang tid på å få varene ut fra lager. Så ville nok regnet med minst 1 uke fra bestilling, med mindre de har skjerpet seg.

Lenke til kommentar

Multicom er to helt ulike ting avhengig om de har ting på lager eller ikke,kan nok ta "noe" tid hvis de ikke har det på lager, har de på lager så sender dem brukbart raskt,nån drøy uke/ti dager eller noe innen jeg kan hente det på posten.

 

Når det gjelder reklamasjoner har jeg kun hatt et hovedkort som de byttet uten problemer.

 

Kontakt med kundeservise via mail eller telefon går aldeles utmerket,og hyggelige folk der skader ju ikke.

 

Krøllet var vel en ordre jeg hadde,så viste det seg at de ikke hadde noe av ordren på lager så ville jeg bytte til en hd f,eks de hadde på lager,for at det ikke skulle ta alltfor lang tid,det var vanskelig gitt men en telefon og noen mailer så ordnet det seg.

 

Er ting ikke på lager kan det ta evigheter der så prøver å unngå det.

Lenke til kommentar

Multicom er to helt ulike ting avhengig om de har ting på lager eller ikke,kan nok ta "noe" tid hvis de ikke har det på lager, har de på lager så sender dem brukbart raskt,nån drøy uke/ti dager eller noe innen jeg kan hente det på posten.

 

Når det gjelder reklamasjoner har jeg kun hatt et hovedkort som de byttet uten problemer.

 

Kontakt med kundeservise via mail eller telefon går aldeles utmerket,og hyggelige folk der skader ju ikke.

 

Krøllet var vel en ordre jeg hadde,så viste det seg at de ikke hadde noe av ordren på lager så ville jeg bytte til en hd f,eks de hadde på lager,for at det ikke skulle ta alltfor lang tid,det var vanskelig gitt men en telefon og noen mailer så ordnet det seg.

 

Er ting ikke på lager kan det ta evigheter der så prøver å unngå det.

 

Jeg har da tenkt å kjøpe denne pcen: http://www.multicom....2998-10616579-1

 

Da vil det vel være slik at de setter den sammen. Hvor lang tror du leveringstiden blir da?

Lenke til kommentar

Det kan ta lengre tid med en bærbar som er selv-konfigurert. I motsetning til de fleste andre bærbare, som er fiks ferdige, så er man jo avhengig av at absolutt alt av den innmaten man ønsker er i hus før man kan begynne å sette den sammen. Med mer "normale" laptoper er det jo greit; enten har de den på lager og klar for forsendelse, ellers så har de ikke.

Hold kontakten med Multicom, ring 1 gang i uka for å få greie på hvordan ståa er.

Lenke til kommentar

Det kan ta lengre tid med en bærbar som er selv-konfigurert. I motsetning til de fleste andre bærbare, som er fiks ferdige, så er man jo avhengig av at absolutt alt av den innmaten man ønsker er i hus før man kan begynne å sette den sammen. Med mer "normale" laptoper er det jo greit; enten har de den på lager og klar for forsendelse, ellers så har de ikke.

Hold kontakten med Multicom, ring 1 gang i uka for å få greie på hvordan ståa er.

 

Skal gjøre det! Har enda ikke bestilt, men har mest sannsynlig tenkt å gjøre det i løpet av neste uke. Takk for svar.

Lenke til kommentar

Om multicom har alle delene inne tar det en drøy uke fra man bestiller til man får maskinen.

Mangler det noe kan det ta lang tid, en måned er ikke unormalt.

 

Er fornøyd med kommunikasjon på mail med dem. Har ikke hatt behov for å reklamere på noen produkter enda.

 

Satser på at det tar en uke da hehe :p. Men stresser egentlig ikke dersom den ikke kommer etter en stund, da jeg ikke har noe hastverk eller er helt nødt til å ha den tidlig. Men selvfølgelig, jo tidligere desto bedre :)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Jeg har da tenkt å kjøpe denne pcen: http://www.multicom....2998-10616579-1

Da vil det vel være slik at de setter den sammen. Hvor lang tror du leveringstiden blir da?

Sorry, har aldrig kjøpt en komplett pc der,kun deler,så jeg veit rett og slett ikke.

Virker som du fikk brukbare svar fra andre her,så kan bare styrke forslaget om at kontakte dem,erfaringsmessigt er det grei skurring at kommunisere med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...