Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Alt for varmt!


Anbefalte innlegg

Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet?

 

Det er sikkert noe galt med pc-en din siden den blir så sykt varm. Skru den av og la den få kjøle seg ned litt, før du fyrer den igang igjen. Og finn deg en stol eller noe å sitte på, det kan nok hjelpe. Av og til er det bare småting som skal til for at alt blir mye bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gå ut i sola ;)

 

Nei! er varmere ute

 

Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet?

 

Det er sikkert noe galt med pc-en din siden den blir så sykt varm. Skru den av og la den få kjøle seg ned litt, før du fyrer den igang igjen. Og finn deg en stol eller noe å sitte på, det kan nok hjelpe. Av og til er det bare småting som skal til for at alt blir mye bedre!

Pc er overklokka. Men sitter på med en vifte som blåser på meg og problemet er løst :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...