Gå til innhold

Hvor finner man Converse-sko og V-hals T-skjorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor i Bærum (helst Sandvika), man finner V-hals T-skjorter til billig pris, og Converse-sko som ER kvalitet, og billigere enn dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Conversesko som er kvalitet? Converse har vel samme kvaliteten på alle skoene i en modell. Tror ikke det er forskjell på skoene du kjøper på Tennis og DNA.

Skrevet

Hvis du tenker på det vanlige tøyskoene til Converse så er alle av like dårlig kvalitet. Forferdelig å gå i, blir fort skitne og faller fra hverandre før man vet ordet av det.

De økologiske t-skjortene til H&M er digge.

Skrevet

Jeg har hatt mine Converse sko i flere år. De er verken skitne eller slitte. Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask.

Skrevet

Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også.

Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad.

Converse har jeg ingen formening om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare kjøpte det beste, og da såklart det første jeg fant, som i samme slengen ble det dårligste, dyreste, og billigste. Så får vi se...

Skrevet

Alle t-skjorter fra H&M suger. Krymper og blir stygge etter 1 vask.

Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge.

• Liker 2
Skrevet

+1

kragen blir stygg.

Ang. skjorter fra H&M har jeg opplevd det stikk motsatte av det Lapo skriver. Bruker en v-hals fra H&M akkurat nå faktisk, og den er veldig god. Vært igjennom flere vask også.

Av v-halser kan jeg anbefale de fra H&M. De fra merket L.O.G.G er ikke like gode. Ellers liker jeg også v-halsene fra Dovre, som kan fåes hos blant annet Brandstad.

Converse har jeg ingen formening om.

de fra l.o.g.g er velg også fra h&m?

disse skal vel være greie? 2 for 350 er ikke ille pris heller

http://www.asos.com/Polo-Ralph-Lauren/Polo-Ralph-Lauren-Two-Pack-V-Neck-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=962808&cid=7616&Rf-400=3594&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=White

Skrevet (endret)

Ja, det fra LOGG er også fra H&M, men de selger også noen t-skjorter på H&M merket H&M, som er vesentlig mye bedre enn de som er merket LOGG. De fra LOGG har skjeve sømmer, får stygg krage, mister passformen og stoffet blir stygt og gjennomsiktig etter i mellom 5 - 10 vask. Derimot de jeg har som er merket H&M, som er et år gamle, ser ut som om de er nykjøpt.

Endret av DexterMorgan
Skrevet (endret)

Sukk. De aller fleste her inne har faktisk relativt gode erfaringer med t-skjortene fra HM. Jeg har enda til gode å finne noe som gir mer for pengene. Tror jeg har hatt 2 t-skjorter fra HM i 2-3 år nå, og de har absolutt ikke mistet passformen eller blitt stygge.

Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg.

Endret av Pernille M
Skrevet (endret)

Har som regel gode erfaringer med t-shortene, men de økologiske krympet sakte men sikkert fra L til S over et år ca. Mye mulig jeg er ubrukelig på å vaske klær, men det har ikke skjedd med noen andre t-shirts.

Dog, det skal sies at de økologiske er pretty comfy! :)

Endret av flogieboogie
Skrevet

Everlane. Bestilte en t-skjorte for å prøve via proxy, og kvaliteten er upåklagelig. Kommer nok til å gjøre en større bestilling med flere farger, men jeg tror jeg venter til de legger weekender-en ut for salg.

genial side! Hvordan bruker bestiller man via proxy? står at de skal åpne for internasjonal shipping etterhver :)

Skrevet

^ Tviler på at det skjer på en stund. De sliter allerede med kapasiteten, og kommer til å utvide shipping-destinasjonene gradvis. Norge står nok ikke høyest på listen da.

Jeg brukte randomkoreanguy på Styleforum som proxy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...