Gå til innhold

Jenter i førstegangstjenesten


Anbefalte innlegg

Utrolig kortsiktig å velge avdeling ut i fra hvor det der damer, da blir nok tjenesten lengre enn nødvendig. Baser valget på hva du liker og vil ha ut av tiden. Jeg var selv i NIS troppen, kun en jente (selv om hun gjorde innsatsen til flere......). I NIS sin hundetropp var det vel 3 mener jeg (av ca 10) Pene var de og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LUFTFORSVARET! vi var 9 nyydelige jenter på vår tropp! :D

 

Men "kyss, klapp og klem" som befalene kaller det, er forbudt i militæret OG man får en høy refs og om man gjør "visse" ting.. så lykke til! haha, flere på vår tropp fikk opp til 2000 i bot : )

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du vil inn i forsvaret for å finne damer, vil jeg anbefale deg å heller holde deg sivil, enklere det :) Alle tjenestestedene jeg var på var det alltid noen damer, noen som var sykt tøs, noen som var kjempehyggelig og konge å være med :) På Kjevik var det mer damer enn andre plasser jeg var :)

 

Men ja, helt feil grunn til å ville inn i forsvaret.

Lenke til kommentar

Jess, "Thesleepwalker" har 100% rett.

 

Jeg er en gutt som gjerne vil se / eventuelt rote med noen jenter mens jeg er i førstegangstjenesten.

 

Jeg vet hvordan reglene er angående runking, sex og alt det der, men det bryr jeg meg særdeles lite om. Jeg betaler gjerne rundt 600 kroner i bot for å unngå "blueballs".

 

Så, ja. Vurderer å bare velge sanitet siden det er flest jenter der, men det høres jevlig kjedelig ut altså. Jeg forestiller meg at det blir nesten det samme som å gå VG1; Helse og sosial. :hm:

 

Jenter får man sett i Forsvaret, men særs liten sjans å rote med noen kvinnelige medsoldater. Generelt få jenter i utgangspunktet, enda færre som er fine og så må de i tillegg være villige. En uskreven regl som er lur å følge er å styre unna de i samme tropp/kompani, for å unngå drama.

Ang. at "sex blir det som regel nok av i helgene" som en skrev, er bullshit for de aller fleste, med mindre man kan dra til en by og feste hver helg.

 

Miksrom (jenter og gutter på samme rom) praktiseres på GSV, 2BN og PBN vet jeg, flere enn det vet jeg ikke om. Ellers er sanitæranlegg fortsatt kjønnsdelt.

Onani er i teori forbudt på leir, men i praksis går det fint så lenge man ikke er dum nok til å bli busted av befal. Det skal godt gjøres.

 

På grunnlag av feltrykter fra medsoldater og venner i Forsvaret, vil jeg per nå anbefale Setermoen som tjenestested om du er på kvinnejakt i Hæren. Der er SanBN pluss at denne kontigenten i PBN visstnok har hatt en del ganske løse jenter. Pluss befal som gir faen om folk puler på kaserne. Jævla stormere...

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Det er ikke bare stormere som puler rundt da, hørt masse om jenter og gutter i andre bataljoner samband og art. har jeg også hørt om løse jenter og befal som ikke brydde seg.

 

Men så har man jo det vi kalte militær briller da jeg var der. Basically så er det slik at etter noen uker i grønt begynner jenter som egentlig ikke er så fine og se penere ut, men er grenser på hvor pene militærbrillene kunne gjøre jentene.

Lenke til kommentar

Er innkalt til førstegangstjeneste 23.juli.

Fikk idag avslag på søknad grunnet planlagt studie (er uteksaminert fra et og skal begynne på et nytt på samme universitet), og har idag sendt inn søknadskjemaet for fritak av overbevisningsgrunner (som forøvrig er for meg reelle overbevisninger). Noen som har en antagelse på når jeg vil motta besvarelse og hvilken tilbakemelding jeg vil få?

Endret av Pluskvamperfektum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...