Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spsml:

 

Ser div steder at noen mener lyset ved autojustering er litt mørkt.

 

På min Desire HD med ICS kan jeg under Settings - Display - Custom Backlight Settings - Use custom - Screen dim level

justere de foskjellige verdiene slik at lyset øker/minker under Auto setting.

 

Finnes denne settingen på S3?

Lenke til kommentar
Sliter litt med at jeg har syncet med gmail også, og det dukker opp en lang liste uten navn, som jeg ikke tror kommer fra Facebook. Flere som har merket dette? Jeg har ikke så mange kontakter i sirklene mine på G+ at det plager meg, og alle er i så fall registrert med navn. På mobilen min dukker det opp navn jeg aldri har sett eller hørt en gang...

 

Dette kan skyldes obskure mails man har mottatt til (eller sendt fra) sin Gmail-konto. Jeg ville tatt en kikk i de forskjellige kontaktlistene i Gmail (f.eks. "Other Contacts) for å luke ut folk man ikke kjenner.

Lenke til kommentar

Hei

Finner det egentlig ganske irriterende at jeg ikke kan få printet ut mailene annet enn på samsung skriver. På min HTC Sensation kunne jeg skrive ut til mine HP skrivere. Printer Share kan ikke skrive ut annet en google mail. Finnes det noen løsning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sliter også med å synce todos mellom SIII og Google Calendar. Begge veier. Hvordan løser dere dette? app?

Bruker en app som heter tasks and todos nå. Men den krever at jeg håndterer todos i selve appen - altså ikke i kalenderen på telefonen. Kunne ideelt ønsket meg at en eller løsning som syncet mlm Mine oppgaver i SIII kalender og Google CCalendar sømløst og automagisk

 

Jeg bruker 'Astrid Task' som synker med Google/gmail tasks.

Lenke til kommentar

Sliter også med å synce todos mellom SIII og Google Calendar. Begge veier. Hvordan løser dere dette? app?

Bruker en app som heter tasks and todos nå. Men den krever at jeg håndterer todos i selve appen - altså ikke i kalenderen på telefonen. Kunne ideelt ønsket meg at en eller løsning som syncet mlm Mine oppgaver i SIII kalender og Google CCalendar sømløst og automagisk

 

Jeg bruker 'Astrid Task' som synker med Google/gmail tasks.

 

Kan denne jobbe i bakgrunnen og sørge for at den lokale "Mine oppgaver" på S3 synces mot Huskeliste i Google Calendar automatisk.

Altså slik at jeg ikke må inn i denne appen for å etablere oppgaver som skal synces? ...og at oppgaver fra Huskeliste i Google Calendar synces inn i stock kalenderapp på S3?

 

Hei

Finner det egentlig ganske irriterende at jeg ikke kan få printet ut mailene annet enn på samsung skriver. På min HTC Sensation kunne jeg skrive ut til mine HP skrivere. Printer Share kan ikke skrive ut annet en google mail. Finnes det noen løsning?

 

Løser seg hvis du installerer Cloud Print fra Play, og bruker Chrome som nettleser på den PC'en du vil skrive ut fra

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke vært her på en stund, og det står garantert sidene bakover. Fikk en update for noen uker siden. Etter det har WiFi oppført seg merkelig, til tider hvor jeg vet det er wifi i nærheten, så må jeg likevel slå av og på wifi.

 

har dere også dette problemet?

Lenke til kommentar

I kontaktlisten, trykk på trykk på menyknappen og velg "Contacts to display".

Slår du av facebook vil du likevel vise de (google?)kontaktene dine som er synket med facebook med profilbilde osv.

 

En liten oppfølgerkommentar til denne saken: metoden er ikke perfekt, da den bare regulerer visningen av kontaktlisten. Facebook-vennene kommer fortsatt frem dersom man bruker søkefunksjonen. Håper selve sync-problemet fikses i en oppdatering. Er lite i interessert i å ha alle Facebook-vennene i telefonens kontaktbok.

 

Hvis det er et problem, kan du ikke slå av sync mot facebook (evt fjerne kontoen fra telefonen) og slette facebookkontaktene du allerede har importert?

Lenke til kommentar

Jeg skal på Biltema idag for å kjøpe en USB lader til 12V-uttak.

De har forskjellige alternativer som gir ladestrøm fra 500mA til 2100mA.

Er det noen grenser for hva SIII tåler?

 

Når man skaffer seg en lader så bør den minst levere den ladestrømmen som telefonens batterier tåler.

Maksimal ladestrøm for telefonen er mer enn 500mA, så da vil det være greit å skaffe seg den på 2100mA. Telefonen lader ikke med høyere strøm enn ladekretsen i den tillater uansett.

Lenke til kommentar
Telefonen har lasta ned siste oppdatering, men når jeg installerer får jeg feilmelding. Jeg har rootet telefon. Når telefonen restarter kommer CWM-menyen opp. Prøvde å ta et bilde av skjermen, se vedlegg (dårlig kvalitet) Øverst: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3 Så selve menyen i CWM Nederst står følgende: CWM-based Recovery v5.5.0.4 :: CF-v1.3 E:Invalid command argument Finding update package.... Opening update package... Verifying update package... E:failed to verify whole-file signature E:signature verification failed Installation aborted. Tar ny reboot (fra menyen) og telefonen starter opp som normalt og får oppmeldingen "Kunne ikke oppdatere fastvaren. Prøv på nytt med PC-programvaren (Kies), eller kontakt et Samsung servicesenter") Er det slik at når man har rootet telefon, så man man oppdatere manuelt via Kies? post-119762-0-40463400-1341299437_thumb.jpg

 

 

 

jeg fikk samme meldingen...ser ikke ut til at man får oppdatert om man har rootet

 

Prøvde å oppdatere via Kies. Det gikk uten problemer.. Så nå har også jeg "Ryd"-versjonen :)

Lenke til kommentar

Får jeg skrive ut mail da fra epostprogrammet på telefonen? Ikke bare fra google mail ?

 

Mener du får dskrevet ut frutviklet som helst app på s3 så lenge du har et "skriv ut" menyvalg i appen

 

Får ikke skrevet ut mail fra epostprogrammet til telefonen. Kan legge inn k-9 mail, da får du skrevet ut, men teksten blir bare en ren tekstfil. Ingen formatering og det blir veldig stygt.

Lenke til kommentar

Er Tele2 nettrafikk godt nok for S3? Jeg skal kjøpe meg en S3, primært bruk for datatrafikk og applikasjoner, og er usikker på hvilken telefonoperatør som tilbyr den beste trafikken. Isåfall hvilke andre alternativer er bedre enn Tele2?

En kompis av meg har Tele2, og han sliter voldsomt med datatrafikk - og annet...jeg ville personlig valgt noe annet enn Tele2 eller mange av billigleverandørene og holdt meg til Telenor eller Netcom. Man får det man betaler for!

Lenke til kommentar

Er Tele2 nettrafikk godt nok for S3? Jeg skal kjøpe meg en S3, primært bruk for datatrafikk og applikasjoner, og er usikker på hvilken telefonoperatør som tilbyr den beste trafikken. Isåfall hvilke andre alternativer er bedre enn Tele2?

En kompis av meg har Tele2, og han sliter voldsomt med datatrafikk - og annet...jeg ville personlig valgt noe annet enn Tele2 eller mange av billigleverandørene og holdt meg til Telenor eller Netcom. Man får det man betaler for!

Oi, seriøst? Nå er det litt for sent., siden jeg har betalt for mobilen. Det var kjipt... Men Tele2 bruker jo Netcoms mobilnett hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Oi, seriøst? Nå er det litt for sent., siden jeg har betalt for mobilen. Det var kjipt... Men Tele2 bruker jo Netcoms mobilnett hvis jeg ikke tar feil.

Jeg har Tele2 og det fungerer helt utmerket for min del. Sliter man med dekning lokalt, så kan det være viktigere å velge "rett" leverandør. Det er ikke sånn at Telenor har best dekning absolutt alle steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...