Gå til innhold

Russ er deprimerende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er nok en del år siden du var russ. Du har blitt gammel og sutrete :p

La nå ungdommen få rase fra seg. Det er en del av oppveksten å prøve og feile litt.

Ja, det er nok en del år siden du var russ. Du har blitt gammel og sutrete :p

La nå ungdommen få rase fra seg. Det er en del av oppveksten å prøve og feile litt.

 

kanskje du har rett.

men er vi eniige om at timingen er litt uheldig?

hvorfor typisk norsk?

er det trist at legene ble sjokket over min normale hørsel, i milllitæet?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke denne tråden helt.

Hvorfor er de deprimerende?

 

1. Du tenker på at de drikker mye? Det må de jo velge helt selv. Men svak eksamen tenker du på at de ikke får forberedt seg? Det er jo igjen deres valg, men personlig gjorde jeg det bedre på siste eksamen enn jeg tradisjonelt har gjort det. Jeg var ute alle dagene utenom en i hele russetiden.

 

2. Denne skjønner jeg ikke i det hele tatt.

 

3. Personlig brukte jeg og de fleste andre på bussen ørepropper hele russetiden.

 

4. Det er jo bare snakk om prioritering. Vi brukte vel ett sted mellom 15-18k på bussen vår. Kunne gjerne brukt de summene "igjen" om vi hadde skrudd tiden tilbake å jeg skulle være russ igjen.

 

5. Kjenner meg ikke igjen i denne heller gitt.

 

 

Høres ut som om du dømmer alle for det noen gjør.

Er alle fotballspillere gale i hodet fordi Barton klikket i siste serierunde? Nei.

Er alle russ idioter fordi noen er det? Nei.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke denne tråden helt.

Hvorfor er de deprimerende?

 

1. Du tenker på at de drikker mye? Det må de jo velge helt selv. Men svak eksamen tenker du på at de ikke får forberedt seg? Det er jo igjen deres valg, men personlig gjorde jeg det bedre på siste eksamen enn jeg tradisjonelt har gjort det. Jeg var ute alle dagene utenom en i hele russetiden.

 

2. Denne skjønner jeg ikke i det hele tatt.

 

3. Personlig brukte jeg og de fleste andre på bussen ørepropper hele russetiden.

 

4. Det er jo bare snakk om prioritering. Vi brukte vel ett sted mellom 15-18k på bussen vår. Kunne gjerne brukt de summene "igjen" om vi hadde skrudd tiden tilbake å jeg skulle være russ igjen.

 

5. Kjenner meg ikke igjen i denne heller gitt.

 

 

Høres ut som om du dømmer alle for det noen gjør.

Er alle fotballspillere gale i hodet fordi Barton klikket i siste serierunde? Nei.

Er alle russ idioter fordi noen er det? Nei.

 

kort

spør naboene til Tryvann om russ r bra

jeg generraliserer.

Lenke til kommentar

Russefeiringen er bare nok et tegn på en kultur i forfall, dessverre. Degenerering, dekadense, manglende heder og lave standarder. Kan ikke sies om hver eneste russ, men til en stor grad stemmer dette med feiringen generelt.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Russefeiringen er bare nok et tegn på en kultur i forfall, dessverre. Degenerering, dekadense, manglende heder og lave standarder. Kan ikke sies om hver eneste russ, men til en stor grad stemmer dette med feiringen generelt.

det var som pokker: du skrev jo omtrent det jeg hadde tenkt å skrive! :)

russ her hjemme viser at Norge har hatt for mye penger lenge.

andre tegn:

1. manglende for lov og rett, politi etc.

2. aksept for narko

3. heftig mangel på empati (reg Anders Breivik)

4. folk beveger seg for lite

 

helsvart?

nei.

Ta junior; Greit - han bør slanke seg litt o.a., men

han leser som en gud, er kraftig god i engelsk, spiller musikk wow, og viser gryende super treningvilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er berikende å vite at du mener russ er deprimerende. Rart hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg mener at mange av prestene rundt Om i landet er deprimerende. Bruker dog minimalt med tid på å irritere meg over trivialiteter som det.

 

Mistenker dessuten at det ikke er Russ som er problemet til trådstarter. Noen liker ikke å se unge mennesker som koser seg og har det litt morro. Litt deprimerende igrunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er berikende å vite at du mener russ er deprimerende. Rart hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg mener at mange av prestene rundt Om i landet er deprimerende. Bruker dog minimalt med tid på å irritere meg over trivialiteter som det.

 

Mistenker dessuten at det ikke er Russ som er problemet til trådstarter. Noen liker ikke å se unge mennesker som koser seg og har det litt morro. Litt deprimerende igrunn.

 

Noen liker ikke å se unge mennesker skade seg selv og andre.

Lenke til kommentar

Det er berikende å vite at du mener russ er deprimerende. Rart hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg mener at mange av prestene rundt Om i landet er deprimerende. Bruker dog minimalt med tid på å irritere meg over trivialiteter som det.

 

Mistenker dessuten at det ikke er Russ som er problemet til trådstarter. Noen liker ikke å se unge mennesker som koser seg og har det litt morro. Litt deprimerende igrunn.

 

Noen liker ikke å se unge mennesker skade seg selv og andre.

 

kuult

at symmetri fkorstår overflatespenning!'

:) :)

Lenke til kommentar

http://www.budstikka...ussen-1.7373747

 

Btw, denne diskusjonen ser ut til å komme hvert år og begynner å bli ganske kjedelig. Dette er en del av russetiden, who cares

 

Nå er kanskje du så heldig at du ikke har sett noen bekjente blitt kjørt over av en buss mens de lå på bakken etter å ha drukket mye hvorav bussen rygget over han.. Who cares? Mange gjør det noe som er årsaken til at selve diskusjonen eksisterer.

Lenke til kommentar

Ja, det er nok en del år siden du var russ. Du har blitt gammel og sutrete :p

La nå ungdommen få rase fra seg. Det er en del av oppveksten å prøve og feile litt.

...og å dø?

 

Idiotien man utviser som russ, har noenganger åpnet for nok uforsvarlighet til å forårsake trafikkulykker..

 

[..] er det trist at legene ble sjokket over min normale hørsel, i milllitæet?

Neida, de er bare vant med at mange av de som blir undersøkt - og som går med capsen oppbrettet, har blåst ut ørene sine, p.g.a. av all dunkemusikken de har måttte lyttet til, som urban og kul råner. :tease:

 

[...]

3. heftig mangel på empati (reg Anders Breivik)

4. folk beveger seg for lite

[..]

For noe absolutt vrøvl.

Lenke til kommentar

http://www.budstikka...ussen-1.7373747

 

Btw, denne diskusjonen ser ut til å komme hvert år og begynner å bli ganske kjedelig. Dette er en del av russetiden, who cares

 

Nå er kanskje du så heldig at du ikke har sett noen bekjente blitt kjørt over av en buss mens de lå på bakken etter å ha drukket mye hvorav bussen rygget over han.. Who cares? Mange gjør det noe som er årsaken til at selve diskusjonen eksisterer.

Mener ikke å bli for krass, men for et kjedelig argument. Det er grusomt at noe slikt skjer men å gå for slik emosjonell apell tåker bare til diskujonen og bringer det ned til tabloidnivå. Det er bilulykker hver dag, og i alle mulige situasjoner, det er ikke i seg selv en grunn for å slutte å kjøre bil. Slike alvorlige ulykker er en ting, men er det hovedgrunnen til diskusjonen? Det er ofte snakk om herverk, høy musikk hele natten og annen dårlig oppførsel. Jeg syntes slike ting kan forbedres men det må ikke gå helt av skaftet. Jeg er for at russen skal kunne skeie ut i de dagene før 17 mai, og at det er en del av greia, men med måte seff.

Lenke til kommentar

Mener ikke å bli for krass, men for et kjedelig argument. Det er grusomt at noe slikt skjer men å gå for slik emosjonell apell tåker bare til diskujonen og bringer det ned til tabloidnivå. Det er bilulykker hver dag, og i alle mulige situasjoner, det er ikke i seg selv en grunn for å slutte å kjøre bil. Slike alvorlige ulykker er en ting, men er det hovedgrunnen til diskusjonen? Det er ofte snakk om herverk, høy musikk hele natten og annen dårlig oppførsel. Jeg syntes slike ting kan forbedres men det må ikke gå helt av skaftet. Jeg er for at russen skal kunne skeie ut i de dagene før 17 mai, og at det er en del av greia, men med måte seff.

 

Forskjellen mellom bilulykker og uansvarlig drikking er nemlig det at bilulykker er 'ulykker' slik som order skrives hvorav uansvarlig drikking er mangelen på disiplin og kontroll. Bilulykker kan skje på bakgrunn av mange variabler mens uansvarlig drikking og dødsfall på bakgrunn av dette kan forhindres.

 

En ganske omfattende forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...