Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få jenter til å tenne/bli kåt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som vi gutter så vet jeg at vi blir litt tent på da jenter tar oss på innsiden av låret.

 

Lurte på hvilke steder for da en jente det er vanlig og bli kåt og tent når vi tar på dem? Tenker på sånne følsomme steder utenfor kjønnsdelene osv da selvfølgelig.

 

Håper på svar!

 

PS tar også imot tips ellers uten om å berøre kroppsdeler for å tenne på jenter, hvis mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser du ikke svarene du får? Hvis du ønsker nærmere informasjon om hvordan du skal kjærtegne de enkelte erogene sonene så får du spesifisere hvilke samt gi litt mer info om forholdet.

 

Er en allaround person, så vil hjerne vite om alle sonene.

 

Har ikke noe forhold, driver bare på. Så dette er til kosing, men vil gjerne få tent henne på til noe mer.

Lenke til kommentar

Hals/nakke fungerer alltid, ellers kan det være en ide å beføle/kysse områder rundt de erogene sonene, slik at de hele tiden forventer å bli berørt der men blir holdt på pinebenken. Armene er de eneste kroppsdelene jeg dropper helt.

 

Jeg har hørt noe om bak kneet, og hofter eller noe, stemmer dette? At de da er følsomme der.

 

Så, underkripp er beføling med hender, overkropp er med munn og lepper?

 

Kan du nevne de aller beste erogene stedene som du sa? Og vil erogen si at det er der de liksom får "frysninger" og blir tent på?

Lenke til kommentar

Det der med bak kneet har jeg bare hørt i en Ally McBeal-episode.

 

Jeg ville ikke lagt ned noen regler for hvor du bruker hender og munn. Forutsigbart er kjedelig.

 

Brystene og vagina er hovedsonene, med klitoris som hovedpunktet. Hvis du satser mer på frysninger enn ren kåthet er huden på siden av kroppen fra armhulene og ned til hoftene sensitiv, men der kan også undersiden av underarmen fungere, og innsiden av lårene er heller ikke dumt. Generelt er områder der huden er myk og lite herdet de beste for å fremkalle frysninger, siden den er mer sensitiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der med bak kneet har jeg bare hørt i en Ally McBeal-episode.

 

Jeg ville ikke lagt ned noen regler for hvor du bruker hender og munn. Forutsigbart er kjedelig.

 

Brystene og vagina er hovedsonene, med klitoris som hovedpunktet. Hvis du satser mer på frysninger enn ren kåthet er huden på siden av kroppen fra armhulene og ned til hoftene sensitiv, men der kan også undersiden av underarmen fungere, og innsiden av lårene er heller ikke dumt. Generelt er områder der huden er myk og lite herdet de beste for å fremkalle frysninger, siden den er mer sensitiv.

 

Altså, poenget for meg å finne ut om erogene soner er at jeg faktisk skal nå til bryst og vagina mens hun er tent og "la meg", fordi hun er tent. Så trenger hovedsaklig tips til andre steder :p

Lenke til kommentar

Hvis dere driver og kliner, så kan du jo bare stryke henne på låret, evt. på rumpa, opp langs siden og så på brystene hennes. Kyss henne nedover halsen/nakken. Si at hun er digg.

Hun sender vel forhåpentligvis noen signaler hun også? Tar hun på deg f.eks?

Eller hvor langt har dere gått egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dere driver og kliner, så kan du jo bare stryke henne på låret, evt. på rumpa, opp langs siden og så på brystene hennes. Kyss henne nedover halsen/nakken. Si at hun er digg.

Hun sender vel forhåpentligvis noen signaler hun også? Tar hun på deg f.eks?

Eller hvor langt har dere gått egentlig?

 

Vi har ikke gjort det enda, men forhåpentligvis vil dette "spice" det opp litt.

 

Gjør det ikke bare for å få et ligg, vil også gjøre nor mer også.

 

Det der med bak kneet har jeg bare hørt i en Ally McBeal-episode.

Det funker vannvittig bra, så lenge man gjør det riktig ;)

 

Rolige sirkelbevegelser bak kneet, der hvor huden er mykest/tynnest og mest følsom. Det fungerer for øvrig aldri om man gjør det på seg selv, merkelig nok.

Hmmm, høres vanskelig ut :p

 

Stryk henne langs kanten av klærne saaakte, pleier funke bra. Bruk masse god tid. Pust henne i nakken og sånt. Pjusk henne i håret og lukt på det, hvisk at du liker det osv....

 

Ok!

Lenke til kommentar

Stryk over hele henne, du kan fint starte med det som vanlig kos, og så går du nærmere og nærmere de seksuelle kroppsdelene. :) Lytt til pusten hennes, så finner du fort ut hva hun liker best. Alle jenter er forskjellige, så jobben er å finne de stedene hun tenner av.

 

Ellers er det vel en ganske safe slager å stryke i nærheten av puppene og på innsiden av lårene, og "tilfeldigvis" komme borti de mer følsomme stedene noen ganger. ;)

Lenke til kommentar

Det funker vannvittig bra, så lenge man gjør det riktig ;)

 

Rolige sirkelbevegelser bak kneet, der hvor huden er mykest/tynnest og mest følsom. Det fungerer for øvrig aldri om man gjør det på seg selv, merkelig nok.

Hmmm, høres vanskelig ut :p

Jeg fikk det til å fungere veldig bra første gangen jeg prøvde det. Det er bare å rotere en finger forsiktig inne i "gropen" bak kneet, så finner du fort ut hvor du treffer de riktige nervene. :)

Lenke til kommentar

Dette er så forskjellig at det ikke finnes noe fastisvar. Noen liker å bli kjærtegnet på ryggen, noen på armene også, mens jenter som meg som regel syns at akkurat det der kan være veldig creepy.

 

Altså jeg har venninner som kan be meg om å ''pjuske'' dem på rygg og armer, så det er ihvertfall noe NOEN liker. Jeg; not so much. Men jeg blir helt sinnsykt vill og våt når jeg blir kysset bak på siden av nakken min (til min høyre) og oppover mot håret.

 

Prøv deg frem, se hvordan hver enkelt jente reagerer. Du finner fort ut av om hun liker det eller ei!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...