Gå til innhold

Foxconn-sjef bekrefter iTV


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Apple kunne solgt en aluminumsbøtte med oppkast om de ville, og Diskusjons Apple-misjonærer vil enten rettferdiggjøre det eller så tar de en "Ja, men se hva Samsung gjorde da".

65.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo ganske klart fram i innlegget hans at han ikke nødvendigvis tar den infoen for god fisk.

Tja, det neste innlegget tyder jo på at han er ganske sikker i sin sak:

Den kommer til å se ut som nåværende skjerm, bare i større format.

Jeg har sett nåværende og kan med sikkerhet forestille meg hvordan den vil se ut.

 

Uansett, Foxconn benekter ryktene, så da kan vi vel se fram til en ny intetsigende artikkel på hw.no i morgen, som avkrefter en artikkel som aldri burde vært pubiisert, samtidig som de spinner litt mer svada rundt et fantasiprodukt de ikke aner noe om...

http://www.electroni...ak.accusations/

 

Han sa, "skal vi gå ut ifra det som står i artikkelen", er det virkelig nødvendig å ta med den disclaimeren i hvert eneste innlegg fram og tilbake når han fortsetter å diskutere det med samme person?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk så bør man ikke ta anonyme kilder seriøst, utrolig nok.

Jeg diskuterer på bakgrunn av innholdet i artikkelen.

Faktisk så er jeg helt enig i det første. Og av samme grunn har artikkelen egentlig null innhold av verdi for meg, og det er egentlig ganske bortkastet å diskutere spekulasjoner om et imaginært "produkt" som kanskje aldri ser dagens lys i noen form.

 

(...nesten like bortkastet som å starte en meta-diskusjon, eller en diskusjon om diskusjonen, med AtW...så den slutter her, siden vi har fått avklart vår felles skepsis ift. anonyme kilder... ;) )

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Ser det er endel som sier at dette kommer til å bli en middels kvalitet TV med premium pris. Jeg er nå ikke helt sikker.

 

Personlig er jeg Microsoft fan, men har stor respekt for det Apple har klart å få til det siste ti-året. De har i endel situasjoner brøytet vei på nye markeder. Ta f.eks iPhone. Dette var jo den første store touch baserte smartphone, og Apple har ridd den bølga meget godt.

iPad, dominerende på nettbrett fronten en stund/lenge. Vil ikke lage noen diskusjon på hva som er best nå i dag, og det er ikke poenget heller. Poenget er at de har vært i fronten siden dag 1. Fronten kan godt bestå av 2-3-5 stk.

PC/Laptop markedet. Her har de kjørt på spesielt OS, og spesiell design. Kanskje ikke allverdens markedsandeler, men de vokser vel ? (og da tenker jeg i forhold til konkurrenter).

 

Jobs er borte, og hans visjoner og knallharde styring av av selskapet, er nå på vei inn i historiebøkene som retningslinjer istedet for å være absolutte krav.

 

TV...

Her skal Apple inn i ett knallhardt marked, der andre produsenter har dominans allerede. Samsung, Sharp, LG er nevnt. Panasonic og Philips er også i denne bransjen, osv osv.

 

Hva vil folk uten Jobs særegne måte å tenke på, gjøre for å komme seg inn i ett såpass hett marked ? Vil de benytte Jobs sine filosofier fra krønikene, eller vil de støtte seg til klassiske marked og trend analyser og inputs fra alskens konsulenter osv osv.

 

Som en som kjente til Sharp sine kvaliteter godt nevnte, så lager ikke Sharp noe dritt. Så sannsynligheten for at Apple kommer til å levere en TV som konkurrerer på både kvalitet og teknologi er ganske høy.

Da er spørsmålet hva de gjør med prisen?

Usakelig høy ? Altså premium klasse

Rett over konkurrentene ? Altså for å streke under at "Vi er Apple"

Matche konkurrentene ? Fordi de bruker normale markedstrategier

Underby konkurrente ? Tviler litt på at Apple blir solgt på tilbud med det første

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...